پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=54272

حراج ۶۵ قلم کالای لوازم خانگی

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی خبر از حراج لوازم خانگی و… تحت اختیار این سازمان روز سه‌ شنبه، سوم آبان ماه برای استان تهران داد.

به گزارش خانه روشن؛ حسن خالقی با بیان اینکه تاریخ ارائه پیشنهاد در این حراج خرده فروشی از ۸ صبح تا ۸ شب روز سه شنبه است، ادامه داد: متقاضیان کالاها می توانند در این بازه زمانی نسبت به ثبت نام و ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

نحوه شرکت در حراج خرده فروشی

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: چهلمین حراج خرده فروشی الکترونیکی برخط سازمان اموال تملیکی در استان تهران کلید خورد که در این حراج کالاهایی از قبیل لوازم خانگی برقی، صوتی تصویری، تجهیزات شست و شو، نظافت و… موجود است.

خالقی ادامه داد: این طرح خرده فروشی مختص استان تهران است که در قالب آن، ۶۵ قلم کالا به حراج گذاشته می شود. متقاضیان برای شرکت در این حراج می‌ توانند سه شنبه، سوم آبان ماه با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاها را مشاهده کرده و پیشنهاد قیمت کنند.

تفاوت چهلمین حراج با ۳۹ حراج قبلی

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه همه کالاها در سایت قابل رویت است، گفت: امکان بازدید این کالاها در زمان ارائه پیشنهاد میسر نیست؛ ولی در صورتی که متقاضیان برنده این حراج شوند، در زمان تحویل کالا، کالا به صورت دقیق چک شده و تحویل مشتریان می شود.

به گفته خالقی، از مزایای این سامانه، می توان به این موارد اشاره کرد: نخست آنکه کارمندان دولت می توانند در این حراج شرکت کنند و منعی برای شرکت آنها در این حراج نیست. دوم آنکه، افراد برای ثبت نام در این حراج، نیازی به امضای الکترونیکی و توکن ندارند. نکته سوم اینکه، کلیه فرایندهای مالی این سامانه به صورت الکترونیکی و آنلاین است و ودیعه های افرادی که در این حراج برنده نشوند، به صورت خودکار پس از بازگشایی به حساب افراد عودت می شود.

اعلام برندگان این حراج سوم آبان ماه است

خالقی در پاسخ به سوال «خانه روشن» مبنی بر اینکه حراج لوازم خانگی در استان های دیگر نیز برگزار خواهد شد؟ گفت: این حراج مختص استان تهران است؛ ولی سایر استان ها نیز به زودی حراج این اقلام را خواهند داشت زیرا چندین استان در حال بارگزاری کالاهای خود در سامانه هستند.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: برندگان این دور از حراج، روز چهارشنبه چهارم آبان ماه در همین سایت اعلام می شوند.

به گفته خالقی، برندگان این حراج به آدرس اداره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران واقع در بزرگراه فتح مراجعه خواهند کرد.

خالقی در پایان گفت: انشالله حراج های دیگری هم در هفته آینده برای استان تهران خواهیم داشت.

در این حراج ۶۵ قلم کالای لوازم خانگی توسط اموال تملیکی استان تهران عرضه شده و کالاها در سامانه ستاد الکترونیک دولت برای بازدید متقاضیان با مشخصات و تصاویر به نمایش درآمده است.

در این دوره کالاهایی از جمله تلویزیون، یخچال، جاروبرقی، کولر گازی، قهوه جوش، همزن، خردکن، سشوار، اتو و سایر موارد حراج می ‌شود.

از خرداد امسال با راه اندازی سامانه حراج خرده فروشی برخط، تاکنون ۳۹ حراج خرده فروشی برگزار شده که در آن یک ‌هزار قلم کالا با ارزشی نزدیک به هفت میلیارد تومان به فروش رسیده است. رونمایی این سامانه توسط وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در هفته دولت انجام شد.

 

 

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992