پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سنچوری، شاسی بلند ۱۷۰هزار دلاری تویوتا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار پس از اینکه تویوتا کراون در بازارهای جهانی مورد استقبال قرار گرفت، بزرگترین تولید کننده خودرو در دنیا تصمیم به ساخت خودرو اس یو وی لوکس گرفته است. از همین رو اخیرا تویوتا محصول لوکس خود برای بازارهای جهانی با نام سنچوری در کلاس اس یو وی را معرفی کرده است.

 

بسیاری از فعالان بازار خودرو سنچوری اس یو وی را رقیب جدی رولزرویس کولینان معرفی می کنند، لازم به ذکر است که پیش از این سنچوری سدان لوکس بزرگترین خودروساز ژاپن بوده است. براساس آنچه شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرده است برنامه تولید ماهانه ۳۰ دستگاه اس یو وی سنچوری در دستور کار قرار گرفته است.

سنچوری، شاسی بلند ۱۷۰هزار دلاری تویوتا| رقابت در اس یو وی های لوکس سخت می شود

اس یو وی سنچوری با قیمت ۱۷۰ هزار دلار راهی بازار می شود که می تواند رقابت برای برندهای بنتلی و رولزرویس در بازارهای جهانی را با چالش همراه کند.

براساس آنچه که شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرده است، در اس یو وی سنچوری از پلت فرم تی ان جی ای استفاده شده است

سنچوری اس یو وی ایمن

سنچوری دارای طراحی جعبه ای با چراغ های افقی است، این خودرو ۵۲۰۵ میلی متر طول و ۱۹۹۰ میلی متر عرض دارد، ارتفاع این خودرو نیز ۱۸۰۵ میلی متر از سطح از زمین است. باتوجه به اینکه سدان سنچوری معمولا توسط دولتمردان و افراد خاص ژاپن مورد استفاده قرار می گرفت، اس یو وی این برند برای چهار سرنشین طراحی شده است.

آنچه که در طراحی این محصول توجه ها را به خود جلب می کند، طراحی دستگیره های در عقب روی ستون سی است. نکته قابل توجه اینجا است که درهای عقب این شاسی بلند لوکس ژاپنی به صورت کشویی و برقی باز می شود. البته گفتنی است که رکاب های الکترونیکی برای سهولت در سوار شدن به این خودرو تعبیه شده است.

سنچوری، شاسی بلند ۱۷۰هزار دلاری تویوتا| رقابت در اس یو وی های لوکس سخت می شود

براساس آنچه که شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرده است، در اس یو وی سنچوری از پلت فرم تی ان جی ای استفاده شده است، این پلت فرم علاوه بر افزایش ایمنی دارای شاسی مستحکم است که برای جابجایی دولتمردان مهم ترین ویژگی است. در داخل این خودرو شیشه ای میان ردیف اول و دوم صندلی ها قرار گرفته که می تواند آن ها را از یک دیگر جدا کند.

تویوتا برای افزایش آسایش سرنشینان عقب در زمان پیمایش مسافت های طولانی، فناوری «ریرکامفورت» را تعبیه کرده که انتقال نیرو و ترمزگیری را میان چرخ های عقب به گونه ای تقسیم می کند که مزاحمتی برای آن ها ایجاد نکند.

اس یو وی سنچوری ۴۰۶ اسب بخار قدرت را در حالت ترکیبی برق و بنزین در اختیار راننده قرار می دهد

سنچوری چه قوای فنی دارد؟

سنچوری به یک پیشرانه ۳.۵ لیتری با آرایش وی شکل و فناوری پلاگین هیبرید مجهز است، این شاسی بلند لوکس ژاپنی به یک گیربکس سی وی تی مجهز است. اس یو وی سنچوری ۴۰۶ اسب بخار قدرت را در حالت ترکیبی برق و بنزین در اختیار راننده قرار می دهد. قوای فنی سنچوری اس یو وی با لکسوس تی ایکس ۵۵۰ اچ پلاس یکسان است.

سنچوری، شاسی بلند ۱۷۰هزار دلاری تویوتا| رقابت در اس یو وی های لوکس سخت می شود

شرکت خودروسازی تویوتا قصد دارد ابتدا این خودرو اس یو وی را در نمایندگی های منتخب خود در ژاپن عرضه سپس به بازارهای جهانی صادر کند.

نوشته سنچوری، شاسی بلند ۱۷۰هزار دلاری تویوتا اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992