پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بوگاتی شیرون سفارشی با نام دوران طلایی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، با پول نقد کافی، خریداران فوق ثروتمند بوگاتی می‌توانند از طریق برنامه Bugatti Sur Mesure اقدام به سفارشی سازی خودروهای خود کنند. مالکین در این برنامه از امکانات بی‌نهایت برای سفارشی سازی برخوردار هستند. خودرویی که مشاهده می‌کنید یکی از این پروژه‌ها به حساب می‌آید که با نام دوران طلایی شناخته می‌شود و توسط یک کلکسیونر ناشناس سفارش‌گذاری شده است.

بدنه بوگاتی شیرون دوران طلایی با توجه به ۱۰۰ سال قدمت بوگاتی در صنعت خودروسازی طراحی شده و اگر کمی با دقت به آن توجه کنید، طرح اکثر مدل‌های این شرکت را خواهید دید. طراحی این بخش‌ها با دست و طی مدت زمان ۲ سال و با صرف ۴۰۰ ساعت انجام شده است. طراحان نقوش محصولات بوگاتی را با خودکارهای مخصوص بر روی بدنه کشیده‌اند و به گفته مسئولان این شرکت، این سخت‌ترین پروژه تاریخ شخصی سازی این شرکت به حساب می‌آید.

آخیم آنشیدت مدیر سابق طراحی بوگاتی و ناظر بر این پروژه گفت: «نمی‌توانستیم از خودکارهایی استفاده کنیم که با آن بر روی کاغذ طراحی می‌کردیم. اینکار باعث می‌شد که به بیننده حس فیک و تقلبی بودن دست بدهد که برای شان و شخصیت ما و برند ما مناسب نیست.»

سمت سرنشین ۲۶ طرح منحصر به فرد وجود دارد که خودروهای نمادینی همچون Type 41 royale و Type 57 SC Atlantic دیده می‌شود و سمت راننده ۱۹ طرح وجود دارد که تاریخچه بوگاتی را از سال ۱۹۸۷ به تصویر کشیده است. بخشی از این طرح شامل EB110، شیرون و پیشرانه نمادین W16 می‌شود.

رنگ بدنه اصلی که برای این طرح‌ها حکم بوم را دارد به صورت گرادیانت نقاشی شده که از مشکی Nocturne شروع و با طلایی Dore خاتمه پیدا می‌کند. این طرح‌ها و آثار هنری به داخل خودرو نیز کشیده شده به طوریکه بر روی هر در؛ سه نماد بوگاتی که شامل EB110، شیرون، ویرون، Type 35، Type 57 SC Atlantic و Type 41 Royale می‌شوند حک شده است.

در جاهای دیگر دوخت Golden Era و دست نوشته یک از یک دیده می‌شود. بوگاتی شیرون پیش از اینکه به کلکسیون شخص سفارش دهنده اضافه شود در رویداد مونتری به نمایش گذاشته خواهد شد.

نوشته بوگاتی شیرون سفارشی با نام دوران طلایی اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992