پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشخصات ام جی سایبرستر برقی؛ قدرت ۵۳۶ اسب بخار و صفر تا صد ۳.۲ ثانیه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، سایبرستر که تا چند روز دیگر در نمایشگاه خودروی چنگدو حضور خواهد یافت از کابین دونفره سود می‌برد. در دل این خودرو دو پیشرانه برقی قرار دارد که در مجموع ۵۳۶ اسب بخار قدرت و ۷۲۵ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کنند تا سایبرستر را در کسب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای یاری نمایند.

 

مجموعه باتری ۷۷ کیلووات ساعتی رودستر یاد شده نیز با یک‌بار شارژ پیمایش مسافت ۵۸۰ کیلومتری را تضمین می‌کند هرچند باید توجه داشت این رقم با تست‌های خوش‌بینانه چین به دست آمده است. قطعاً شعاع حرکتی خودرو با استانداردهای اروپایی و آمریکایی کمتر خواهد بود.

 

 

 

فعلاً جزئیات بیشتری از مشخصات ام جی سایبرستر برقی منتشر نشده است اما همان‌طور که انتظار می‌رفت وزن این خودرو بسیار بالاست و به ۱۹۸۵ کیلوگرم می‌رسد.

طول/عرض/ارتفاع سایبرستر جدید به ترتیب برابر با ۴۵۳۳/۱۹۱۲/۱۳۲۸ میلی‌متر است و فاصله بین محوری آن نیز به ۲۶۹۰ میلی‌متر می‌رسد.

 

خودروی اسپرت و روباز ام جی از درب‌های قیچی شکل سود می‌برد و وجه تمایز زیادی نسبت به رقیبی همچون مزدا MX-5 میاتا دارد. این برند انگلیسی همچنین نسخه دیفرانسیل عقب و سبک‌تر سایبرستر با قدرت فراتر از ۳۰۰ اسب بخار را نیز تولید خواهد کرد. باتری کوچک‌تر ۶۴ کیلووات ساعتی این مدل شعاع حرکتی حدود ۵۲۰ کیلومتری را فراهم می‌کند.

 

 

در وب‌سایت ام جی چین به استفاده از ترمزهای برمبو با کالیپرهای چهار پیستونه، رول بار مستحکم و تنظیمات خودرو توسط مارکو فینلو مهندس ایتالیایی فرمول یک اشاره شده است. در داخل کابین نیز ویژگی‌هایی همچون بلندگوهای Bose، سیستم اطلاعات سرگرمی با چیپ کوالکام اسنپ دراگون ۸۱۵۵ و… وجود دارند.

 

هنوز قیمت محصول جدید ام جی اعلام نشده است اما قرار است در چین و انگلستان عرضه شود. احتمالاً قیمت سایبرستر در چین معادل ۳۳ هزار دلار باشد و به ۳۷ هزار دلار نیز برسد که هنوز هم قیمتی بسیار خوب برای یک خودروی اسپرت و برقی خواهد بود.

نوشته مشخصات ام جی سایبرستر برقی؛ قدرت ۵۳۶ اسب بخار و صفر تا صد ۳.۲ ثانیه اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992