پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی فراری ۸۱۲ تیونینگ نوویتک و نسخه ویژه برای حراج خیریه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، تیونر موردبحث با ایجاد تغییراتی در قوای محرکه توانسته است قدرت تولیدی را به ۸۵۴ اسب بخار و گشتاور را به ۷۱۱ نیوتون متر برساند.

 

نوویتک همچنین اگزوزی با روکش طلا را در نظر گرفته است که خریداران می‌توانند آن را با سیستم مدیریت صدای فعال نیز سفارش دهند.

 

۸۱۲ کامپتیزیونه به‌صورت استاندارد از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۸۳۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. حداکثر قدرت این نیروگاه آهنین در دور ۹۲۵۰ به دست می‌آید و ردلاین آن نیز ۹۵۰۰ است.

 

 

 

کوپه زیبای ایتالیایی‌ها قادر است در عرض ۲.۸۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز ۷.۵ ثانیه طول خواهد کشید. سقف سرعت فراری ۸۱۲ کامپتیزیونه هم ۳۴۰ کیلومتر در ساعت است؛ اما پروژه تیونینگ نوویتک از رینگ‌های ۲۲ اینچی فورج کاری شده ووسن سود می‌برد.

 

همچنین فنرهای بازنگری شده باعث شده‌اند ارتفاع خودرو ۲۵ میلی‌متر کاهش یابد هرچند استفاده از سیستم لیفت دماغه از برخورد بخش‌های زیرین خودرو با موانع جلوگیری خواهد کرد.

 

همان‌طور که قبلاً نیز گفته شده است تمامی نسخه‌های فراری ۸۱۲ کامپتیزیونه و آپرتا کانورتیبل به فروش رسیده‌اند. ایتالیایی‌ها تنها ۹۹۹ دستگاه از نسخه کوپه و ۵۹۹ دستگاه از مدل روباز را تولید می‌کنند.

 

 

فراری همچنین نسخه‌ای تک ساخت از ۸۱۲ کامپتیزیونه را برای حراج خیریه در نیویورک معرفی کرده است. این مدل تک ساخت از رنگ بدنه زرد سفارشی سود می‌برد و ویژگی‌های بصری آن ادای احترامی به طراح ارشد فراری آقای فلاویو مانزونی خواهد بود.

 

در واقع خطوط بدنه و انحناهای آن به قدری هنرمندانه کار شده‌اند که تنها مانزونی می‌تواند چنین اثر هنری را خلق کند. آنچه باعث خاص‌تر شدن این فراری تک ساخت می‌شود استفاده از اسکچ مات نرو DS است که به رنگ مات خودرو عمق می‌بخشد.

 

ذکر این نکته مهم است که تنها ظاهر خودرو ارتقا یافته است و در بخش فنی تغییری وجود ندارد. همان‌طور که بالا نیز اشاره کردیم پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی ۸۱۲ کامپتیزیونه ۸۳۰ اسب بخار قدرت دارد.

 

ایتالیایی‌ها تصمیم گرفته‌اند این سوپر اسپرت تک ساخت را در نیویورک حراج کنند و عواید حاصل از آن را به خیریه ببخشند.

 

به این ترتیب کلکسیونرها نه تنها فرصتی استثنایی برای تصاحب یکی از خاص‌ترین خودروهای دنیا خواهند داشت بلکه خواهند توانست در امری خیر نیز شرکت کنند.

نوشته معرفی فراری ۸۱۲ تیونینگ نوویتک و نسخه ویژه برای حراج خیریه اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992