پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چانگان رایتون پلاس با قیمت ۱,۵ میلیارد تومان در بازار بین المللی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، چانگان رایتون پلاس با ظاهری شبیه به فولکس‌واگن پاسات با قیمت ۳ میلیون روبل (۳۰ هزار دلار) در بازار روسیه به فروش می‌رسد. این سدان جذاب پاییز سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی خودرو چنگدو در معرض نمایش گذاشته شد.

 

رایتون پلاس ۴ درب در حقیقت یک فیس‌لیفت اساسی از مدل Raeton CC به حساب می‌آید و دارای مشخصه‌های ظاهری خانواده چانگان Uni است.

 

چانگان رایتون پلاس

 

رایتون پلاس با ۴۸۰۰ میلی‌متر طول ساخته شده و فاصله بین دو محور آن به ۲۷۷۰ میلی‌متر می‌رسد. بدین ترتیب از لحاظ اندازه می‌توان این خودرو را هم‌ردیف با فولکس‌واگن پاسات قرار داد. سدان جدید چانگان همچنین به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۸۸ اسب بخاری مجهز است و از گیربکس ۷ سرعته رباتیک جهت انتقال نیروی موتور به چرخ‌های جلو استفاده می‌کند.

 

داخل کابین رایتون پلاس

 

تجهیزات رایتون پلاس شامل تریم چرمی، چراغ‌های LED، سیستم کنترل هوا، کروز کنترل، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، صندلی برقی راننده، دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف پانورامیک، نمایشگر لمسی اطلاعات سرگرمی و نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان می‌شود.

بد نیست بدانید چانگان به تازگی قیمت محصولات خود را در بازار روسیه افزایش داده است. به طور متوسط، قیمت خودروهای چانگان در این کشور تحریم شده حدود ۲۰ الی ۳۰ هزار روبل افزایش یافته، یعنی بین ۰.۵ الی ۱.۳ درصد.

 

نوشته چانگان رایتون پلاس با قیمت ۱,۵ میلیارد تومان در بازار بین المللی اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992