پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خداحافظ سانگ یانگ، تغییر نام قدیمی‌ترین خودروسازی کره جنوبی به KGM

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، گروه کره‌ای KG از تابستان گذشته مالک سانگ یانگ شده است. حالا رئیس شعبه اروپایی این برند تغییر نام آن به KGM را تایید کرده است.

در ابتدای سال، اخباری مبنی بر تصمیم مالک جدید این برند کره‌ای برای تغییر نام آن منتشر شد. سانگ یانگ در سال ۱۹۵۴ تاسیس شد و در سال‌های اخیر وضعیت مالی پیچیده‌ای پیدا کرد که تقریبا آن را به ورطه نابودی کشاند.

 

تابستان سال گذشته، شرکت بزرگ KG Group این شرکت خودروسازی، تاسیسات و بخش‌های مختلف آن را تصاحب کرد و به تنها مالک آن تبدیل شد. این گروه به رهبری کواک جئا سان قصد ندارد سانگ یانگ را از صحنه روزگار محو کند،‌ بلکه اعلام کرده این برند کره‌ای همچنان روی مدل‌های بدون آلایندگی سرمایه‌گذاری می‌کند و خودروهای برقی جدیدی را در سال‌های آینده به بازار عرضه خواهد کرد.

 

اما یک مشکل که باید حل می‌شد نام این شرکت بود. مالک جدید می‌دانست که این نام ریشه عمیقی در سراسر جهان دارد، اما باید تغییر کرده و به KGM یا همان KG Mobility تبدیل شود. طول نام هر کدام از مدل‌ها به خودی خود زیاد بود و نام طولانی برند هم این مشکل را بدتر کرده بود. این مسئله توسط یوهان وندن برگ، مدیر کل سانگ یانگ در اروپای مرکزی حل شد.

 

سانگ یانگ از این به بعد با نام KGM شناخته خواهد شد، بنابراین باید با نامی که این برند در سال ۱۹۵۴ با آن تاسیس شد خداحافظی کنید. البته رئیس برند لوگوی آن را تغییر نخواهد داد و این نشان در تمام مدل‌های شرکت دست‌نخورده باقی خواهد ماند.

 

سانگ یانگ تورس جدید که به تازگی معرفی شده، در بازارهای اصلی اروپا با نام قدیمی به فروش خواهد رسید اما لوگوی آن در جلوپنجره حذف شده است. نسخه برقی این مدل که فروش آن در اروپا از سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد، شاید اولین مدل با نام جدید باشد. سال آینده، این برند ۷۰ ساله می‌شود که زمان مناسبی برای تغییر نام آن خواهد بود.

 

نوشته خداحافظ سانگ یانگ، تغییر نام قدیمی‌ترین خودروسازی کره جنوبی به KGM اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992