پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست آلفارومئو از طرفداران برای طراحی زیباترین خودروی دنیا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، ایتالیایی‌ها روش جذابی را برای لذت‌بخش‌تر کردن انتظار جهت معرفی سوپر اسپرت جدید خود انتخاب کرده‌اند. آن‌ها گالری متفاوتی از رندرهای سوپر اسپرت مدنظر خود را منتشر می‌کنند، تصاویری که حاصل درخواست از مردم و طرفداران جهت تجسم زیباترین خودروی دنیا با استفاده از هوش مصنوعی است.

این همان عبارتی است که جرمی کلارکسون در برنامه تاپ گیر برای آلفارومئو ۸C کامپتیزیونه بکار برد اما آلفارومئو امیدوار است محصول جدیدش نیز طراحی جذابی داشته باشد.

 

 

گفته می‌شود ۸C که سال ۲۰۰۶ معرفی شد از نظر طراحی روی سوپر اسپرت جدید این خودروساز تأثیر خواهد گذاشت. همچنین رگه‌هایی از عناصر طراحی خودروی مشهور T33 استراداله دهه ۶۰ میلادی نیز در این سوپر اسپرت دیده خواهد شد.

آلفارومئو تائید کرده است ۹ شهریور امسال از محصول موردبحث پرده‌برداری می‌کند. ایتالیایی‌ها از این سوپر اسپرت به عنوان خودرویی که حاصل اشتیاق و لذت تیمی حرفه‌ای برای تبدیل یک رؤیا به واقعیت است نام می‌برد.

 

 

برند یاد شده مدعی است طراحی و مشخصات سوپر اسپرت جدیدش کاملاً محرمانه خواهد بود و فعلاً هیچ‌گونه خبری از جزئیات قوای محرکه آن به بیرون درز نکرده است. البته آلفارومئو از طرفداران درباره طراحی آن نظرخواهی کرده است.

طراحی این خودرو آینده‌نگرانه خواهد بود یا نوستالژیک؟ جنجالی یا کلاسیک؟ دو درب یا چهار درب؟ قرمز یا سبز؟ نه ایتالیایی‌ها دنبال طراحی عادی و پیش پا افتاده نیستند! آن‌ها بهترین تصاویر و رندرها را در حساب کاربری رسمی خود در اینستاگرام منتشر خواهند کرد.

 

فعلاً حتی نام سوپر اسپرت خاص و تولید محدود آلفارومئو نیز مشخص نیست اما احتمال دارد با نام ۶C یا ۳۳۳ معرفی شد که عدد ۶ به پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو اشاره دارد. همچنین عدد ۳۳۳ نیز می‌تواند ادای احترام به خودروی T33 استراداله باشد. این برند تنها ۳۳۳ دستگاه از سوپرکار موردبحث را تولید خواهد کرد.

شایان ذکر است انتظارات از چنین محصولی بسیار بالاست و ژان فیلیپ ایمپاراتو مدیرعامل آلفارومئو قبلاً اظهار داشته است تمامی مدل‌های برنامه ریزی شده قبل از رونمایی رسمی به فروش رفته‌اند. قطعاً مجله پدال در سریع‌ترین زمان ممکن اخبار مربوط به رونمایی سوپر اسپرت جدید آلفارومئو را پوشش خواهد داد.

 

نوشته درخواست آلفارومئو از طرفداران برای طراحی زیباترین خودروی دنیا اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992