پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی بایک X55 محصول جدید تیگارد موتور، محصول جدید بازار ایران

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک،شرکت تیگارد موتور قصد دارد خودروی جدید بایک X55 را که در نمایشگاه هفته دولت به نمایش درآمده است، به صورت وارداتی به زودی وارد بازار ایران کند.

 

شرکت بایک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین است که از سال ۱۹۵۸ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. این شرکت برندها و زیرمجموعه‌های متعددی دارد و در تمام رده‌های خودروسازی فعالیت می‌کند. مهمترین زیرمجموعه‌های بایک عبارتند از BAW و فوتون. همچنین این شرکت با برند Arcfox به تولید خودروهای برقی نیز مشغول است. بایک همکاری‌های مشترکی با بنز و هیوندای در چین دارد و بخشی از تولیدات این دو برند با همکاری بایک در چین ساخته می‌شود.

 

طراحی ظاهری خودروی جدید BAIC X55

خودروی BAIC X55 یک خودروی CUV متوسط با طراحی بیرونی بسیار زیبا و چشم‌نواز است که ظاهری آینده‌نگر دارد. این خودرو به نظر می‌رسد مانند یک سفینه فضایی یا خودروی الکتریکی آینده است. X55 ترکیبی از ظاهر آینده‌نگر و موتور احتراق داخلی است. به همین دلیل محصولی ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند هم ظاهر الکتریکی داشته باشند و هم قدرت و صدای موتور بنزینی را تجربه کنند.

 

این خودرو یک کراس اوور خانوادگی عالی است که با بهره‌گیری از سیستم‌های پیشرفته ایمنی، امکانات سرگرمی و اطلاع‌رسانی و همچنین فضای داخلی راحت، تجربه‌ای لذت‌بخش برای سرنشینان فراهم می‌کند.

 

نمای عقب BAIC X55

 

 

مشخصات فنی خودروی BAIC X55

خودروی BAIC X55 از یک موتور توربوشارژر ۱.۵ لیتری بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور دارد. موتور به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل شده است.

 

با این قدرت، بایک X55 می‌تواند در مدت زمان ۷.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد که این شتاب آن را در زمره سریع‌ترین خودروهای هم‌رده خود قرار می‌دهد. مصرف سوخت این خودرو نیز ۷.۱۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است که برای یک خودروی با پیشرانه مجهز به توربوشارژ قابل قبول است.

 

فضای داخلی خودروی BAIC X55

 

 

امکانات رفاهی خودروی BAIC X55

خودروی BAIC X55 در سه مدل LV1، LV2 و LV3 عرضه می‌شود که هر کدام ویژگی‌ها و تجهیزات متفاوتی دارند:

مدل LV3 بالاترین سطح تجهیزات را دارد و شامل شیفتر الکترونیکی، فرمان برقی، حالت‌های مختلف رانندگی، سیستم ترمز ضدقفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم استارت و ورود بدون کلید، سیستم‌های کمکی رانندگی، کیسه هوا، دوربین‌های مختلف، سیستم‌های ایمنی پیشرفته، صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی، صندلی‌های برقی و گرمکن صندلی، سقف پانوراما و… می‌شود.

 

مدل LV2 فاقد برخی امکانات مانند کروز تطبیقی، پرده کناری و صندلی برقی عقب است. مدل LV1 نیز علاوه بر LV2، صندلی راننده دستی دارد اما سنسور پارک جلو در آن نصب شده است.

 

در مجموع X55 یک خودروی لوکس و مجهز با امکانات رفاهی و ایمنی فراوان است که در سطوح مختلف قیمتی برای انتخاب مشتریان عرضه می‌شود.

 

 

نوشته بررسی بایک X55 محصول جدید تیگارد موتور، محصول جدید بازار ایران اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992