پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نسل سوم جدید هاوال H6 با ظاهر جدید و موتور قوی تر

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک گریت وال موتور در تاریخ ۱۰ ژوئیه با انتشار چند تصویر، از نسل سوم شاسی‌بلند هاوال H6 رونمایی کرد. در مقایسه با H6 موجود در بازار، خودروی جدید از لحاظ ظاهری تغییر یافته و به طور خاص، نمای جلو آن زیباتر و مدرن‌تر شده است. نسل جدید هاوال H6 در سه‌ماهه سوم سال جاری روانه بازار می‌شود.

 

نمای مقابل نسل جدید هاوال H6 به یک جلوپنجره دوتکه مجهز است که شامل نوارهای کرومی افقی می‌شود. به عنوان یک شاسی‌بلند کامپکت و جمع‌وجور، خودروی جدید ۴۷۱۱ میلی‌متر طول، ۱۹۴۰ میلی‌متر عرض و ۱۷۳۰ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله بین دو محور آن به ۲۷۳۸ میلی‌متر می‌رسد. در مقایسه با نسل سوم فعلی، H6 جدید طول و عرض بیشتری دارد (حدود ۵ سانتیمتر)، ولی فاصله بین دو محور تغییر نیافته است.

 

تصویر بالا: نسل سوم فعلی H6، تصویر پایین: نسل سوم جدید H6

 

ظاهرا نمای عقب ماشین به جای چراغ‌های سرتاسری، شامل دو چراغ مجزا می‌شود که به‌وسیله یک نوار مشکی‌رنگ به یکدیگر متصل شده‌اند. در دو طرف سپر نیز خروجی مستطیلی شکل اگزوز با حاشیه کرومی دیده می‌شود. از دیگر مشخصات ماشین می‌توان به رینگ ۱۸/۱۹ اینچی و سانروف پانورامیک اشاره کرد.

 

نسل سوم جدید هاوال H6

 

نسل سوم جدید هاوال H6 همانند مدل قبلی با دو پیشرانه ۱.۵ لیتری یا ۲ لیتری ۴ سیلندره توربوشارژ در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. موتور ۲ لیتری در خودروی جدید می‌تواند ۲۳۸ اسب بخار قدرت تولید کند، حال‌آنکه قدرت موتور ۲ لیتری در مدل قبلی تنها ۲۱۱ اسب بخار است.

 

در ضمن، مدل ۱.۵ لیتری نیز در دو نسخه قوی‌تر و ضعیف‌تر روانه بازار می‌شود. ظاهرا نسخه پلاگین هیبرید هاوال H6 نیز در راه است که به جدیدترین فناوری هیبریدی Hi4 گریت وال مجهز خواهد بود.

 

بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت رسمی هاوال، مدل‌های H6، بیگ داگ، شنشو، چیتو، جولیون و H9 از این برند هم‌اکنون در بازار به فروش می‌رسند، ولی فروش ۱۴۷۹۳ دستگاه هاوالH6 از ابتدای ژانویه تا اواخر ماه مه نشان می‌دهد این خودرو، محبوب‌ترین مدل هاوال به حساب می‌آید.

نوشته نسل سوم جدید هاوال H6 با ظاهر جدید و موتور قوی تر اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992