پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرا واردات خودرو از سرگرفته شد؟

به گزارش قطعات خودرو به نقل از به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، عباس علی‌آبادی با اشاره برنامه خود در خصوص ارتقا کیفیت خودرو، اظهار داشت: کیفیت پارامتری نیست که فقط به خودرو منحصر شود، کیفیت همزمان با کمیت عواملی هستند که رشد و تولید را شکل می‌دهند‌.

وی افزود: بنده کیفیت خودرو را به عنوان مثال بیان کردم چراکه خودرو صنعتی است که با آن مرتب کار می‌کنند و این صنعت باید نیاز مردم را تامین کند، در گذشته اسب مرکب بود و امروز خودرو مرکب است و باید مرکب؛ مرکب خوبی باشد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: ما به خودروسازان گفتیم کیفیت حداقل انتظار مردم است و این مطالبه را از خودرو سازان می‌خواهیم اما باید به آنها فرصت دهیم ضمن اینکه پارامتر کیفیت پارامتر موثر است اما پارامتری نیست که به تنهایی موثر باشد.

 

علی‌آبادی بیان کرد: آنچه که اهمیت دارد این است که پارامتر کیفیت و قیمت را با یکدیگر ببینیم و در آن با دنیا رقابت‌پذیر باشیم و آنچیزی که از خودروسازان خواسته شده رقابت‌پذیر بودن است.

وی در خصوص خودروهای برقی گفت: خودروهای برقی خودروهای روز هستند و دیگر خودروهای آینده نیستند، امروز لازم است به این تحول تن دهیم.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: انقلاب صنعتی دوم که بیش از حدود ۲۰۰ سال پیش اتفاق افتاد در واقع اتفاق برقی‌سازی بوده ‌و نخستین خودروهایی که در آن دوره وارد بازار شدند خودروهای برقی بودند و مردم از آن استقبال کردند اما به علت اینکه فناوری کمک لازم را برای ذخیره سازی انرژی نداشت کنار گذاشته شد اما امروز فناوری به مدد انسان آمده و این امکان فراهم شده است.

 

علی‌آبادی عنوان کرد: برای عبور از مشکل بنزین، مشکل آلودگی شهرها و گازوئیل لاجرم باید از این رویکرد بین‌المللی و برقی سازی خودروها استقبال کنیم و به این سمت حرکت کنیم که خودروسازان خود را برای حرکت در این مسیر آماده می‌کنند و به آنها تکلیف شده و ما از آنها حمایت می‌کنیم تا به این سمت بروند.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال هم با خودروهای وارداتی سعی می‌کنیم اهداف کمی برنامه را ان‌شاالله محقق سازیم.

نوشته چرا واردات خودرو از سرگرفته شد؟ اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992