پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزئیات فنی هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ رسما اعلام شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، هیوندای ماه گذشته عکس‌های سانتافه را منتشر کرد اما هیچ اطلاعات فنی از هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ در اختیار رسانه‌ها قرار نداد. حالا با رونمایی رسمی سانتافه در کره جنوبی، اطلاعات کاملی از این خودرو در دسترس قرار گرفته است. سانتافه نیمه اول سال ۲۰۲۴ به بازار آمریکا شمالی عرضه خواهد شد و اولین نمایش رسمی آن نیز در نمایشگاه خودرو لس آنجلس خواهد بود.

هیوندای، سانتافه جدید را با دو قوای محرکه در آمریکا عرضه خواهد کرد. اولین نمونه از نوع ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتر توربو است که ۲۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۴۲۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و گشتاور توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌ها می‌شود. شتاب اولیه سانتافه با این پیشرانه ۸ ثانیه اعلام شده است.

دومین گزینه سانتافه از پیشرانه ۱٫۶ لیتر توربو هایبرید بهره می‌برد که ۱۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. سانتافه هایبرید برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۹٫۵ ثانیه زمان نیاز دارد.

کابین سانتافه جدید مجهز به نمایشگر دوگانه منحنی در یک قاب است که هر دو ۱۲٫۳ اینچ سایز دارند. برای سرنشینان ردیف جلو و عقب فضای ذخیره سازی جدیدی در نظر گرفته شده که به راحتی به آن دسترس خواهند داشت. از برخی امکانات سانتافه می‌توان به دو پد شارژ وایرلس، UV-C sterilization tray، سیستم هشدار سرنشینان عقب و مجموعه‌ای از سیستم‌های کمکی راننده اشاره کرد.

سانتافه جدید با ۱۱ رنگ بیرونی عرضه خواهد شد که شامل Phantom Black, Serenity White Pearl, Curated Silver Metallic, Ecotronic Gray Pearl, Ecotronic Gray Matte, Ultimate Red Metallic, Earthy Brass Metallic Matte, Atlantis Blue Pearl, Hampton Gray, Terracotta Orange, and Rockwood Green Pearl. Hyundai has five interior colors: Obsidian Black, Supersonic Gray, Pecan Brown, Forest Green, Black Ink می‌شود.

قیمت سانتافه ۲۰۲۴ هنوز مشخص نشده و باید تا نمایشگاه لس آنجلس منتظر ماند.

نوشته جزئیات فنی هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ رسما اعلام شد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992