پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اومودا S5‌ جی تی برای عرضه به بازار روسیه معرفی شد، نسخه جدید و اسپرت خانواده آریزو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، آریزو ۵ جی تی نسخه جدید، قدرتمند و اسپرت از چری آریزو ۵ است که تحت برندهای مختلف در بازارهای صادراتی چری عرضه می‌شود. این خودرو در ایران تحت برند لوکس مدیران خودرو و با نام فونیکس آریزو ۶ جی تی به بازار ما عرضه خواهد شد.

 

در همین حال مشتریان روس، این خودرو را با نام اومودا S5 جی تی دریافت خواهند کرد. همچنین مشتریان چری در آمریکای لاتین، این خودرو را با نام اومودا O5 جی تی می‌شناسند. این خودرو در برخی بازارها نیز با نام چری آریزو ۵ پلاس عرضه شده است.

 

 

ظاهر تمامی این نسخه‌ها شبیه به یکدیگر است اما جزئیات مربوط به برندهای درج شده روی آن‌ها تفاوت دارد. برای مثال نسخه عرضه شده در روسیه فاقد آرم چری است و به جای آن نوشته اومودا روی کاپوت این خودرو رونمایی می‌کند.

 

با این حال جلوپنجره لکسوس مانند در تمامی نسخه‌ها از اومودا S5 جی تی تا آریزو ۶ جی تی مشترک است. ابعاد این خودرو عبارتند از طول ۴۶۹۱ میلیمتر، عرض ۱۸۱۴ میلی متر، ارتفاع ۱۴۹۳ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۶۵۰ میلی متر. نسخه مکزیکی این خودرو اندکی طویل‌تر است.

 

 

اومودا S5‌ جی تی

 

کابین اومودا S5 جی تی متفاوت از سایر نسخه‌های آریزو ۵ است. از پنل ابزار کراس‌اوورهای چری برای فضای داخلی این خودرو استفاده شده است که نشانه آن کلاسترهای دوبل جداگانه است. تنظیمات سیستم تهویه این خودرو نیز به شکل لمسی انجام می‌شوند. کابین این خودرو شباهت بسیاری به دو کراس‌اوور دیگر چری یعنی ام وی ام X55 پرو و تیگو ۷ پرو دارد.

 

قوای فنی قدرتمند، برگ برنده اومودا S5‌ جی تی و فونیکس آریزو ۶ جی تی در بازارهای صادراتی چری است. این خودروها به موتور ۱٫۶ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مجهز خواهند بود که حداکثر ۱۹۷ اسب بخار قدرت ارائه می‌دهد. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه ارسال قدرت به محور جلو را در این خودرو برعهده دارد.

 

این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۲۳۴۰۰ دلار در مکزیک عرضه شده است و به زودی با نرخ بیش از ۲٫۳ میلیون روبل در روسیه فروخته خواهد شد.

 

 

نوشته اومودا S5‌ جی تی برای عرضه به بازار روسیه معرفی شد، نسخه جدید و اسپرت خانواده آریزو اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992