پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

موتورسیکلت K249N نیکران موتور در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، نیکران موتور، نماینده رسمی محصولات KeeWay و Benelli در ایران، با محصولات جذاب متعددی از جمله سه موتورسیکلت جدید پا به بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز گذاشته است.

این شرکت در غرفه خود، سه موتورسیکلت جدید در کلاس نیکد، اسکرمبلر و ریس را در معرض نمایش گذاشته و نظر بازدیدکنندگان بسیاری را جلب کرده است. موتورهای جدید، حاصل همکاری KeeWay چین و MBP ایتالیا بوده و از لحاظ طراحی ظاهری و قدرت، اختلاف چشمگیری با سایر موتورسیکلت‌های موجود در بازار دارند. هر سه محصول از موتور و گیربکس یکسان بهره می‌گیرند و تفاوت آن‌ها در بخش فنی و فیزیکی خلاصه می‌شود. در ادامه به بررسی مشخصات موتورسیکلت K249N نیکران موتور می‌پردازیم که در کلاس نیکد عرضه شده است.

 

موتورسیکلت ۲۴۹N طراحی بسیار زیبا و مدرنی داشته و به سبب رنگ‌آمیزی ظریف و حرفه‌ای، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. همان‌طور که گفته شد، سه مدل جدید K249N در کلاس نیکد، K249R در کلاس ریس و K249NR در کلاس اسکرامبلر، حاصل همکاری مشترک شرکت‌های کی وی با موتور بولونیا پشن (MBP) بوده که سابقه درخشانی در طراحی و تولید موتورسیکلت دارند. نیکران موتور نیز به عنوان یکی از شرکای کی وی، این سه محصول جذاب و جدید را در دسترس خریداران ایرانی قرار داده است.

 

موتورسیکلت K249N

 

موتورسیکلت جدید نیکران دارای ۱۳۶۰ میلی‌متر طول، ۱۹۹۰ میلی‌متر عرض و ۷۸۰ میلی‌متر ارتفاع بوده و حدود ۳۰ میلی‌متر از مدل مسابقه‌ای K249R بلندتر است. با این وجود، موتور کلاس نیکد با ۱۵۱ کیلوگرم وزن، نسخه سبک‌تری نسبت به موتورریس به حساب می‌آید.

همانند K249R، موتورسیکلت K249N نیز به پیشرانه ۲۵۰ سی‌سی تک سیلندر ۴ سوپاپ مجهز است که قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۲۰.۵ کیلووات و ۲۲ نیوتن متر می‌رسد. سیستم سوخت‌رسانی از نوع انژکتور برقی بوده و سیستم روغن‌کاری نیز از نوع پاشش پرفشار روغن است. این موتورسیکلت از کلاچ چندصفحه‌ای مرطوب-لغزنده و همین‌طور کلاچ ۶ سرعته استفاده می‌کند. به لطف پیشرانه نقریبا ۲۷ اسب بخاری، خودروی دوچرخ حداکثر تا ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد و از ظرفیت بارگیری ۳۴۵ کیلوگرمی برخوردار است.

 

نیکران K249N

 

در بخش فنی، K249N به سیستم کمک‌فنر جلو از نوع تلسکوپی معکوس مجهز است که حدود ۱۲۰ میلی‌متر ظرفیت جابجایی دارد. سیستم کمک‌فنر عقب از نوع تک کمک روغنی بوده که در وسط موتورسیکلت قرار گرفته و میزان جابجایی آن به ۴۰ میلی‌متر می‌رسد. چرخ‌ها به سیستم ترمز دیسکی و فناوری ترمز ضد قفل مجهز هستند و بدنه روی رینگ‌های ۱۷ اینچی سوار است.

از دیگر مشخصات موتورسیکلت K249N می‌توان به نمایشگر رنگی TFT، امکان انتخاب حالت اکو و اسپرت روی دستگیره سمت چپ، میله کمک‌فنر طلایی‌رنگ و باک ۱۲.۵ لیتری اشاره کرد. این محصول با تخفیف و هدایای ویژه در غرفه نیکران موتور به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسد.

 

نوشته موتورسیکلت K249N نیکران موتور در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲ اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992