پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات با بی ام و M8 رامون پرفورمنس، اسطوره قدرت و صدا!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، بی‌ام‌و M8 در حالت استاندارد نیز خودروی پرقدرت و خوش‌صدایی محسوب می‌شود اما رامون پرفورمنس توانایی‌های این خودروی آلمانی را به حد اعلای خود رسانده است.

 

اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش مطلبی درباره بی‌ام‌و X6 قرمز رنگ رامون پرفورمنس در پدال منتشر شد و از قضا اکثر عزیزان از آن استقبال کردند. در ادامه آشنایی با محصولات این تیونر نسبتاً گمنام می‌خواهیم به سراغ بی‌ام‌و M8 رامون پرفورمنس برویم.

 

نسخه استاندارد خودروی موردبحث ۶۱۷ اسب بخار قدرت دارد اما رامون پرفورمنس قدرت و گشتاور پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بی‌ام‌و را به ترتیب به ۸۸۰ اسب بخار و ۱۱۱۱ نیوتون متر رسانده است.

 

 

هیولای موردبحث هم‌اکنون می‌تواند در عرض ۲.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و برای رسیدن از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت نیز فقط به ۴.۹ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت.

 

 

بی‌ام‌و M8 GC رامون پرفورمنس همچنین مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۷ ثانیه و مسافت ۸۰۰ متر را در ۱۵.۵ ثانیه طی می‌کند و حداکثر سرعتش نیز به ۳۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

برای یادآوری باید گفت نسخه استوک M8 گرن کوپه در عرض ۲.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد و برای عبور از مسافت ۴۰۰ متر نیز به ۱۰.۸ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. قیمت این خودروی لوکس و اسپرت در آمریکا نیز از حدود ۱۳۶ هزار دلار شروع می‌شود هرچند رامون پرفورمنس اشاره‌ای به بهای پکیج خود نداشته است.

اخیراً تیم تور Thor تمامی صداهای تولیدی پیشرانه خودروی یاد شده را در زمان شتاب گیری و گاز دادن ضبط کرده و سپس با استفاده از تکنولوژی ویژه TRS صدای آن را منتشر ساخته است. ما همان صدای اصلی و قدرتمند اگزوز خودرو را دوست داریم اما به صدای تولیدی توسط حرفه‌ای‌ها نیز اعتماد می‌کنیم. دیدن چهره این خودرو و شنیدن صدای تولیدی آن را اصلاً از دست ندهید!

نوشته ملاقات با بی ام و M8 رامون پرفورمنس، اسطوره قدرت و صدا! اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992