پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فروش استون مارتین ونتیج کوپه ۸ سیلندر ۲۰۰۷ با قیمت ۳۰ هزار دلار

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، به تازگی یک دستگاه استون مارتین ونتیج کوپه ۸ سیلندر مدل ۲۰۰۷ که کارکرد نسبتاً بالایی هم داشت به قیمت حدود ۳۰ هزار دلار فروخته شده است. با همراهی یکدیگر مروری بر مشخصات این خودروی بریتانیایی خواهیم داشت.

خودرویی که مشاهده می‌کنید از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۳ لیتری و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک اسپرت شیفت سود می‌برد. از جمله تجهیزات آن می‌توان به رینگ‌های ۱۹ اینچی ۷ پره، دیفرانسیل لغزش محدود، چراغ‌های جلوی زنون، صندلی‌های برقی و گرم شونده و سیستم تهویه مطبوع خودکار اشاره کرد. نمایندگی فروشنده این خودرو را در سال ۲۰۱۵ خریداری کرده و از آن زمان تاکنون استون مارتین یاد شده حدود ۱۱ هزار کیلومتر کار کرده و کارکرد کلی‌اش به حدود ۱۵۶ هزار کیلومتر رسیده است.

 

ظاهراً چند هفته پیش رنگ مشکی بدنه تجدید شده و لاستیک‌ها نیز تعویض شده‌اند. نمایندگی مربوطه می‌گوید روغن خودرو نیز به تازگی تعویض شده و دفترچه راهنمای خودرو، گزارش سابقه تعمیرات و سرویس‌ها و… نیز موجود بوده‌اند.

 

وقتی به بدنه استون مارتین ونتیج کوپه ۸ سیلندر یاد شده نگاه کنید رنگ مشکی جت بلک به همراه اسپویلر عقب یکپارچه، ورودی‌های هوای روی کاپوت، چراغ‌های عقب LED و خروجی‌های اگزوز دوبل خودنمایی خواهند کرد. فروشنده می‌گوید کاپوت، سپر و گلگیرهای جلو دوباره رنگ‌آمیزی شده‌اند تا اثرات برخورد سنگ‌ریزه‌ها محو شود.

رینگ‌های ۱۹ اینچی یاد شده نیز با لاستیک‌های جلو و عقب ۲۳۵/۴۰ و ۲۷۵/۳۵ هانکوک ونتوس S1 AS همراه شده‌اند. در کابین این استون مارتین مدل ۲۰۰۷ تجهیزاتی همچون صندلی‌های برقی و گرم شونده با پوشش چرم فاکس دیده می‌شوند. سیستم صوتی CD، پدال‌های آلومینیومی و سیستم تهویه مطبوع خودکار نیز جزو دیگر تجهیزت هستند. البته با نگاهی به صندلی راننده و دکمه‌های روی کنسول می‌توان به کارکرد بالای ونتیج کوپه یاد شده پی برد.

 

فرمان سه پره خودرو نیز با چرم پوشیده شده و پدال شیفترهای پشت آن نیز به چشم می‌خورند. همان‌طور که گفته شد کارکرد این خودرو به حدود ۱۵۶ هزار کیلومتر می‌رسد. پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۳ لیتری استون مارتین ۳۸۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۹ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز نیرو را به چرخ های عقب می‌فرستد.

 

وب‌سایت بررسی کننده این خودرو خاطرنشان ساخته در تاریخچه خودرو خبری از تصادف یا دیگر آسیب‌ها به بدنه و قوای محرکه نبوده است. در نهایت باید گفت استون مارتین ونتیج کوپه ۸ سیلندر یاد شده در نهایت با قیمت ۳۰,۵۰۰ دلار فروخته شده است.

نوشته فروش استون مارتین ونتیج کوپه ۸ سیلندر ۲۰۰۷ با قیمت ۳۰ هزار دلار اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992