پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=44704

اسداله کارگر، رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران تشريح کرد:
مظنه قيمت ميوه هم ساعتی شد/ ميوه‎فروشان سطح شهر هم به نوعی مصرف‎کننده هستند

رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران گفت: در ميدان مركزي ميوه و تره ‌بار تهران ممكن است قيمت خريد ۴ صبح و ۷ شب متفاوت باشد و مغازه‌ داران نيز بر اساس همين تفاوت در ساعت خريد، بر اجناس خود اتيكت مي‌گذارند.

اسدالله كارگر، رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران در پاسخ به چرايي افزايش قيمت توت فرنگي داخلي نسبت به ميوه هاي وارداتي گفت: مواد وارداتي استانداردتر است خاصه اينکه از آن سوي دنيا مي آيد؛ ولي خالص به دست ما مي رسد.

وي ادامه داد: ميوه هاي داخلي اما خالص به دست نمي رسد؛ مثلاً موز در كارتن هاي يک کيلويي و يك و نيم کيلويي وارد مي شود؛ ولي همين كارتن كه با سيب داخلي پر مي شود، به شكل خالص به دست ما نمي رسد.

کارگر افزود: ما نبايد توت فرنگي را يكنواخت در نظر بگيريم؛ ولي براي تعيين قيمت همواره گران ترين نوع را در نظر مي گيرند.

رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران افزود: خوشبختانه توليد توت فرنگي قطع نشده است و همچون گوجه سبز با نوبرانگي روبهرو نيست؛ ولي فصل توت فرنگي تابستان است.

وي ابراز اميدواري كرد توت فرنگي سنندج موجب شكست قيمت در بازارها شود و اين محصول در ابتداي مسير ورود است كه انشاالله قيمت ها بشكند.

رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران اظهار كرد: ما هم نوعي مصرف كننده در سطح كلان هستيم و از گراني زجر مي كشيم و بايد گفت كه سرنخ كجاست؟!

نگاه ما به ميدان مركزي است و هر زمان به ميداني ها اعتراض مي كنيم، دليل عرضه و تقاضا را مطرح مي كنند و در حقيقت در ميدان ميوه و تره‎بار نيز قيمت ها ثباتي ندارد.

كارگر همچنين تأكيد كرد كه در ميدان مركزي نيز مشخص نيست كه يک قلم ميوه چه زماني در كمترين قيمت خود قرار دارد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992