پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصاویر رسمی استون مارتین Volante DBS 770 Ultimate منتشر شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، هنگامی که استون مارتین در ماه ژانویه از DBS 770 Ultimate رونمایی کرد، تنها نسخه کوپه آن را به نمایش گذاشت و خبری از مدل کانورتیبل نبود. پس از گذشت این مدت حالا استون مارتین نسخه کانورتیبل DBS 770 Ultimate را که پسوند ولانته دارد معرفی کرد که به علت تولید ۱۹۹ دستگاه از آن بسیار خاص‌تر است.

از نظر ظاهری استون مارتین DBS 770 تفاوتی با نسخه کوپه نداشته و زیبایی انکار ناپذیری دارد. ۷۷۰ آلتیمیت ولانته از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۵٫۲ لیتر ارتقا یافته بهره می‌برد که ۷۵۹ اسب‌بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. DBS 770 قدرتمندترین مدل جاده‌ای استون مارتین لقب می‌گیرد. تمام ۱۹۹ دستگاه از پیش فروخته شده و برخی از آنها توسط خریداران سفارشی سازی شده‌اند. انتخاب رنگ بیرون و داخل کابین به همراه انتخاب بج‌های داخل و خارج از جنس کروم و یا رنگ مشکی و پکیج فیبرکربن؛ مواردی هستند که خریداران می‌توانند انها را برای استون مارتین DBS 770 خود انتخاب کنند. علاوه بر این، DBS 770 Ultimate Volante می‌تواند همراه با یک مجموعه چهار عددی چمدان به خریدار عرضه شود.

 

زیر استون مارتین DBS 770 از رینگ‌های سفارشی ۲۱ اینچ آلیاژی که پیش از این بر روی والکری و ویکتور نیز نصب شده استفاده کرده‌اند که طرح پیچیده‌ای دارد. این رینگ‌ها در دو رنگ satin silver یا satin blackعرضه خواهند شد که رنگ ساتن مشکی با روکش الماس کاری شده نیز قابل سفارش است. رینگ‌ها با تایرهای پیرلی P Zero با ابعاد ۲۶۵/۳۵ در جلو و ۳۰۵/۳۰ در عقب پوشیده شده‌اند.

رکاب‌های داخل استون DBS 770 در دارای پلاکی هستند که لوگو ویژه ۷۷۰ Ultimate و سری ساخت از ۱۹۹ دستگاه را نشان می‌دهد. بخش Q استون برای شخصی سازی این مدل در اختیار خریداران قرار دارد تا رنگ فیبرکربن‌، رنگ چرم صندلی‌ها و حتی رنگ بدنه را مطابق با سلیقه و میل آنها تغییر دهد.

نوشته تصاویر رسمی استون مارتین Volante DBS 770 Ultimate منتشر شد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992