پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

با قدرتمندترین ب‌ام‌و تاریخ آشنا شوید

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، در حالیکه لقب قدرتمندترین مدل ب‌ام‌و باید به M1 با پیشرانه جایگذاری شده در وسط می‌رسید، این شاسی بلند سایز بزرگ باوارایی‌ها است که با مدل XM Red Label این عنوان را از آن خود کرد. این شرکت سال ۲۰۲۱ مدل پلاگین هایبرید XM را به عنوان کانسپت معرفی کرد و سال بعد نمونه تولیدی آن به بازار عرضه شد.

 

در حالیکه XM استاندارد از پیشرانه ۸ سیلندر ۴٫۴ لیتر توئین توربو به همراه موتور الکتریکی بهره می‌برد و ۶۴۴ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند؛ نسخه Red Label با پیشرانه ارتقا یافته S68 و موتور الکتریکی، ۷۳۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این میزان نیرو و گشتاور توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم xDrive به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. به صورت تفکیک شده، پیشرانه درونسوز به تنهایی ۵۷۷ اسب‌بخار و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد و موتور الکتریکی نیز ۱۹۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۷۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

ب‌ام‌و می‌گوید، XM Red Label به لطف افزایش توان، حالا می‌تواند طی مدت زمان ۳٫۷ ثانیه از حالت سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. خریداران با انتخاب پکیج M Driver حداکثر سرعت را از ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت به ۲۸۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسانند.

نوشته با قدرتمندترین ب‌ام‌و تاریخ آشنا شوید اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992