پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=40292

بررسی لایحه تشکیل سازمان بازرگانی در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز درباره لایحه سازمان بازرگانی رای‌گیری نشد، اما ۸۰ درصد اعضای کمیسیون با تشکیل سازمان و وزارت بازرگانی مخالف بودند.

مصطفی طاهری در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در این جلسه با اعضای کمیسیون و نمایندگان اتاق بازرگانی، مرکز پژوهش‌ها، سازمان امور استخدامی همفکری صورت گرفت تا نظرات مخالفان و موافقان درباره تشکیل سازمان بازرگانی یا وزارت بازرگانی شنیده شود.بررسی لایحه تشکیل سازمان بازرگانی در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس

وی ادامه داد: به زعم نمایندگان، در شرایط فعلی فرآیندها باید اصلاح و تقویت شود و مشکلات کنونی ناشی از ساختار نیست بلکه مشکل از فرآیند و اجرای نادرست است و اگر با همین چارچوب سازمان بازرگانی یا وزارت بازرگانی تفکیک شود، وضعیت بدتر نیز می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین دستورکاردیگر امروز کمیسیون را بررسی لایحه تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان ملل متحد راجع به استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین‌المللی برشمرد که پس از رسیدگی، این لایحه تصویب شد.

وی دیگر دستورکار امروز را بررسی گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات عنوان کرد که در این جلسه، پس از رای‌گیری مقرر شد گزارش مربوطه در صحن علنی مجلس قرائت شود.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992