پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=40227

عبدالرضا محمدي، رئيس اتحاديه دارندگان اتوسرويس، تعميرگاه، پارکينگ و کارواش خودرو تهران:
لزوم انجام تمام مراحل دريافت جواز کسب از طريق اتحاديه صنفي

عبدالرضا محمدي طامه، رئيس اتحاديه دارندگان اتوسرويس، تعميرگاه، پارکينگ و کارواش خودرو تهران در گفت وگو با پايگاه خبري اتاق اصناف تهران در خصوص وضعيت عملکردي اين اتحاديه گفت: در صنف دارندگان اتوسرويس، تعميرگاه و کارواش خودرو تا آخر فروردين به طور سنتي تقاضاي خاصي وجود ندارد و بازار راکد است. اما پس از آن دوباره بازار به حالت تعادل در تقاضا بر مي گردد.

وي با بيان اينکه اين صنف هم اکنون با مشکلات زيادي مواجه است افزود: يکي از مهمترين مشکلات اين اتحاديه مانند تمامي بنگاه هاي اقتصادي ديگر کشور، بالا رفتن تورم است. تورم باعث بالا رفتن هزينه اجاره بهاي تعميرگاه ها و ملک هاي تجاري شده و در واقع فعاليت هاي اين صنف را از توجيه اقتصادي خارج کرده است. اگر تورم مهار شود فعاليت هاي اقتصادي تمام اصناف به خصوص صنف ما دوباره رونق مي گيرد و مي توان به آينده اميدوار بود.

رئيس اتحاديه دارندگان اتوسرويس، تعميرگاه، پارکينگ و کارواش خودرو در ادامه اظهار کرد: موضوع مهم ديگري که مطرح مي شود، اين که دريافت پروانه کسب(جواز) هم اکنون اينترنتي و در سايت انجام مي شود؛ اما اين کار به دليل نقص مدارک که در بيشتر موارد ديده مي شود کار اتحاديه را دو برابر کرده است. اگر مانند قديم تمام مراحل دريافت جواز از طريق اتحاديه انجام شود، کارها سريع تر صورت مي گيرد و متقاضيان مي توانند در مدت زمان کمتر و کيفيت بالاتر پروانه کسب خود را دريافت کنند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992