پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=40224

محمد نيرومند، رئيس اتحاديه تاسيسات مکانيکی ساختمان تهران:
به حاشيه کشيده شدن مجريان تجربی در بخش لوله کشی گاز

محمد نيرومند، رئيس اتحاديه تاسيسات مکانيکي ساختمان تهران در گفت و گو با پايگاه خبري اتاق اصناف تهران در خصوص وضعيت فعاليت و کسب و کار اين صنف گفت: هم اکنون در اتحاديه تاسيسات ساختمان مشکل جديدي پيش پيش آمده است. در بخش لوله کشي گاز که در ذيل سازمان نظام مهندسي تشکيل پرونده انجام مي شود، افراد به مانند قديم نمي توانند سفارش طراحي به مجريان تجربي بدهند.

وي ادامه داد: اين در حالي است که طي ۴۰ سال اخير مجريان تجربي مي توانستند طراحي را به خوبي انجام دهند؛ اما به يکباره اين امکان از اعضاي اتحاديه به صورت قانوني سلب شد. پيگيريم که اين موضوع از طريق وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنين وزارت راه و شهرسازي رفع شود.

نيرومند افزود: اين تصميم، مشکلات زيادي را براي ما ايجاد کرده است و در واقع بخش بزرگي از درآمد اعضاي اتحاديه را کاهش داده است.

رئيس اتحاديه تاسيسات مکانيکي ساختمان تهران در ادامه اظهار کرد: موضوع ديگر اين است که هم اکنون اجرت ها بسيار پايين است؛ لذا پيگير افزايش آن هستيم. درخواست خود براي افزايش اجرت را نيز به اتاق اصناف داده ايم.

نيرومند افزود: با همکاري سازمان نظام مهندسي پيگير هستيم تا قراردادي به پرونده ها ضميمه شود که در تمامي پرونده هاي تاسيسات ساختمان، قراردادي هم با يکي از اعضاي صنف تاسيسات ساختمان به صورت خودکار وجود داشته باشد. اين بند در سال جديد ابلاغ خواهد شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992