پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از چانگان A07 هیبریدی و الکتریکی با طراحی مشابه فولکس‌ واگن ID.7

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، تنها چند روزی از انتشار تصاویر و مشخصات فولکس‌واگن ID.7 نمی‌گذرد که مشخصات خودروی جدید چانگان چی یواِن A07 به عنوان رقیب ID.7 منتشر شد. سدان موردبحث به دو صورت هیبریدی و برقی و با حداکثر قدرت ۲۵۸ اسب بخار عرضه خواهد شد.

 

تصاویر منتشر شده نشان دهنده سدانی هستند که چی یواِن A07 نام دارد و از طراحی جذاب و مینیمالیستی سود می‌برد. احتمالاً چیزی که سریعاً جلب‌توجه خواهد کرد بخش جلوی سدان چانگان خواهد بود که از چراغ‌های LED نرم و نوار نورانی متمایزی سود برده است. به این موارد باید جلوپنجره مشکی و ورودی‌های هوای سرراست و یکپارچه را نیز اضافه کرد.

 

همین طرح ساده و دل‌نشین در باقی بخش‌ها همچون پروفایل جانبی نیز دیده می‌شود یعنی جایی که خبری از دستگیره‌های درب مرسوم نیست. همچنین تریم مشکی رنگی نیز در درب‌ها دیده می‌شود و خیزهای منحنی روی بدنه باعث شده‌اند چانگان چی یواِن A07 حتی در حالت سکون نیز طراحی دینامیک و پویایی داشته باشد.

 

 

در تصاویر منتشر شده بخش عقب خودرو نیز دیده می‌شود که شامل نوار نورانی LED کشیده شده در کل پهنای خودروست. اسپویلر لبه‌ای جذاب هم هماهنگی خوبی با بدنه دارد.

بر اساس برگه مشخصات فنی این سدان، طول/عرض/ارتفاع چی یواِن A07 به ۴۹۰۵/۱۹۱۰/۱۴۸۰ میلی‌متر می‌رسد و فاصله بین محوری آن نیز ۲۹۰۰ میلی‌متر خواهد بود. مشتریان می‌توانند رینگ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی را برای محصول جدید چانگان سفارش دهند. سدان A07 به دو صورت هیبریدی و برقی در دسترس خواهد بود.

 

 

مدل هیبریدی از پیشرانه ۱.۵ لیتری سیکل آتکینسون با ۹۵ اسب بخار و پیشرانه‌ای برقی با ۲۱۵ اسب بخار قدرت استفاده خواهد کرد درحالی‌که قدرت مدل برقی به ۲۵۸ اسب بخار خواهد رسید.

 

 

جزئیات بیشتر سدان جدید چانگان همچون قیمت و زمان عرضه هنوز مشخص نیست اما با رونمایی رسمی آن احتمالاً مشخصات بیشتری منتشر خواهد شد. نظر شما درباره محصولات جدید چانگان به ویژه سدان A07 چیست؟

نوشته رونمایی از چانگان A07 هیبریدی و الکتریکی با طراحی مشابه فولکس‌ واگن ID.7 اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992