پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران:
رکود ۹۰ درصدی در بازار لوازم خانگی

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: میزان فروش لوازم خانگی در سال جاری با رکود ۹۰ درصدی نسبت به سال قبل مواجه شد

وی در پاسخ به دلایل کاهش فروش ۹۰ درصدی لوازم خانگی گفت: قیمت کالا، فروش قسطی لوازم خانگی و دخالت بانک ها در امر فروش کالا از عوامل کاهش ۹۰ درصدی فروش لوازم خانگی در سال جاری است.

 

مردم قدرت خرید ندارند
رئیس اتحادیه صنف لوزم خانگی تهران درخصوص سراهای لوازم خانگی و فروش اینترنتی گفت: همه این فروش ها به قسطی فروشی ارتباط دارد و اگر قسطی فروشی نباشد، هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. چون مردم قدرت خرید ندارند، شاهد این اتفاقات هستیم.

پازوکی در پاسخ به این سوال که آیا گفته رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌ های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران مبنی بر اینکه «با وجود اینکه خرید از سراها گرانتر تمام می‌ شود، به دلیل این که مردم نقدینگی ندارند و به کالا هم احتیاج دارند، مجبور هستند به این روش خرید کنند.» را تایید می کنید؟ گفت: من راجع به گرانتر رسیدن و نرسیدن یک کالا به دست مردم فقط می توانم این پرسش را مطرح کنم که دستگاه های نظارتی که به یک فروشگاه نظارت می کنند، چرا نظارتی بر سراها ندارند و آماری نمی دهند؟

وی در پاسخ به تاثیر ممنوعیت واردات لوازم خانگی در بازار لوازم خانگی گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان با تمام تلاش تولید می کنند و از نظر کیفیت مشکلی نداریم. مهم سلیقه مردم است و باید سلیقه مردم را رعایت کنیم و نه فقط به کیفیت بپردازیم.

پازوکی در پاسخ به این سوال که پشتوانه مالی سراها چه کسانی هستند و از کجا سرمایه خود را تامین می کنند که می توانند با شرایط ویژه لوازم خانگی را اقساطی به دست مردم برسانند و حتی هدایایی هم به طور رایگان هدیه دهند؟ گفت: فقط بانک ها. زیرا هیچ کس نمی تواند به غیر از بانک ها چنین سرمایه ای را وارد صنعت لوازم خانگی کند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992