پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه اتاق اصناف تهران جهت دعوت از آحاد جامعه برای حضور در انتخابات

انتخابات به‌ عنوان مظهر مردم سالاری دینی از میدان‌های باشکوه تجلی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت ملت و مملکت اسلامی با نگاه به آینده و پیشرفت کشور و ساخت ایران قوی و تجلی پایبندی ایرانیان به اهداف و آرمان‌های بلند و تمدنی انقلاب و نظام اسلامی است.

مشارکت حداکثری آحاد جامعه و در عین حال آگاهانه پای صندوق‌های رای، یکی از عناصر و اولویت‌های اساسی برگزاری انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی ایران اسلامی بوده که همواره موجب شکل‌گیری قدرت، و اعتبار برای کشور در پی داشته است؛ به‌گونه‌ای که حضور پرشور مردم به‌عنوان یکی از ارکان مهم نظام‌اسلامی، ناامیدسازی‌دشمن ‌و شکست پروژه‌های آن‌ را رقم زده است.

۱۱ اسفند ماه فرصتی ارزشمند برای ثبت پیروزی درخشان دیگری در کارنامه افتخارآمیز ملت ایران و تجلی غلبه شعور و آگاهی آنان بر نیرنگ‌های قدرت‌های سلطه‌گر است.

اصناف، کسبه و بازاریان نیز همواره در مسیر انقلاب و در راستای آرمان‌ها و اهداف معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم بوده و هست. از این رو، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تهران ضمن دعوت آحاد جامعه به حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با عنایت به جمیع جهات و بررسی کارنامه و عملکرد کلیه نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، اعضای لیست جبهه انقلاب (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری) را که فرزند اصناف «مجتبی صفایی»، رئیس اتاق اصناف ایران را در خود جای داده است، از دیگر گروه‌ها ارجح و اصلح دانسته و از این لیست حمایت می‌کند.

بدیهی است ارائه هر لیستی خارج از اعضای لیست جبهه انقلاب (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری)، مورد تأیید این اتاق به نمایندگی از اصناف، کسبه و بازاریان تهران نبوده و از صحت لازم برخوردار نیست.

اتاق اصناف تهران

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992