پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=54816

بازار شب یلدا

بازار شب یلدا

طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در اردبیل اجرایی شد

رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: گشت های مشترک بازرسی و نظارت، ویژه طرح نظارتی یلدا در اردبیل اجرایی شد.

عسگر ارغوانی در گفت وگو با خبرنگار سایت خانه روشن افزود: یکی از اهداف مهم مدیریت بازار شب یلدا، نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت هاست، و واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف اردبیل در ۱۰ اکیپ بازرسی در سطح شهر اردبیل همه روزه بر روند عرضه و توزیع کالا و قیمت ها نظارت دارد و بیشتر بازدیدها بر اقلام پرمصرف این روزها همچون آجیل، تنقلات، گوشت، مرغ و میوه معطوف شده و این نظارت‌ها تا پایان شب یلدا ادامه خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها در حال انجام است، تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا از ۱۸آذر ماه در اردبیل آغاز شده و تمهیدات لازم جهت نظارت ویژه بر بازار شب یلدا صورت گرفته است.

رئیس اتاق اصناف اردبیل با اشاره به تامین کالای اساسی و کالای مورد نیاز بازار شب یلدا اظهارکرد: کمبودی در زمینه تامین کالای اساسی در بازار استان اردبیل نداریم و همه اقلام مورد نیاز بازار شب یلدا در اردبیل به میزان کافی عرضه شده است.

ارغوانی افزود: دغدغه خاطر امروز اتاق اصناف ارتزاق عمومی مردم براساس اعلام تنظیم بازار است و در تلاش هستیم با عرضه کافی و به موقع کالا شاهد ثبات قیمت و آرامش در بازار باشیم به طوری که مردم این ثبات را احساس و درک کنند.

وی تعداد واحدهای صنفی شهر اردبیل را ۳۰ هزار واحد برشمردو افزود حدود ۵۵ هزار واحدصنفی نیز در سطح استان اردبیل فعالیت دارند

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992