پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=55006

راه اندازی «سامانه مردم دار‎» برای گزارش تخلفات کیفی

سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: سامانه مردم دار‏، سامانه‌ای برای برقراری تعامل میان مردم و این سازمان است، مردم می‌توانند تخلفات کیفی در حوزه کالا و خدمات را از این درگاه الکترونیکی گزارش دهند.

سامانه مردم دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارشات، درخواست‌ها و نظرات شهروندان مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق است.

شهروندان با مراجعه به سامانه مردم دار می‌توانند گزارش مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی، جایگاه سوخت) و نهادهای ارزیابی انطباق را گزارش دهند؛ همچنین مردم می‌توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ در این درگاه الکترونیکی ثبت و پیگیری نمایند.

 

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992