پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به جدیدترین خودرو سایپا، چانگان CS35 پلاس وارد بازار شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، خودروی کراس‌اوور چانگان CS35 پلاس به دلیل داشتن طراحی زیبا و جذاب، ویژگی‌های مدرن و همچنین قیمت مناسب، توانسته در بازارهای مختلف جهان محبوبیت قابل توجهی کسب کند. این خودرو سال‌ها پیش و پیش از شروع تحریم‌ها، توسط شرکت‌های پارس خودرو و گروه سایپا به صورت یک نسخه قدیمی‌تر به ایران وارد و مورد استقبال خریداران قرار گرفت و حالا در بعد از سال‌ها با نسخه جدید در بازار کشورمان حضور دارد و طی روزهای گذشته در حاشیه نمایشگاه فرمایشی و دولتی دستاوردهای دولت برای بازدیدکنندگان به نمایش درآمد.

اکنون به مناسبت تحویل نمادین و دستوری اولین چانگان CS35 پلاس به بررسی ویژگی‌ها و جزئیات فنی چانگان CS35 پلاس بپردازیم.

 

طراحی ظاهری چانگان CS35 پلاس

خودروی کراس‌اوور چانگان CS35 پلاس دارای طراحی بیرونی بسیار شیک و مدرنی است که آن را از سایر کراس‌اوورهای هم‌کلاس خود متمایز می‌کند. این خودرو جلوپنجره‌ای جسورانه با چراغ‌های جلوی زیبا دارد که ظاهری اسپرت و جذاب به آن بخشیده است. همچنین رینگ‌های ۱۷ اینچ آلیاژی، چراغ‌های جلو LED و سانروف پانوراما از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو هستند که جذابیت کلی آن را افزایش داده‌اند. رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی و لاستیک‌های ۲۱۵/۶۰ R17 باعث شده‌اند تا CS35 پلاس ظاهری خاص و باابهت داشته باشد.

از نظر ابعاد، این خودرو از طول ۴۳۳۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۴۵ میلی‌متر و ارتفاع ۱۶۶۰ میلی‌متر برخوردار است. فاصله بین دو محور آن ۲۶۱۰ میلی‌متر و ارتفاع از سطح زمین تا زیر بدنه ۱۹۰ میلی‌متر می‌باشد.

 

 

 

مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس

خودروی کراس‌اوور چانگان CS35 پلاس مجهز به موتور ۱٫۴ لیتری توربوشارژ چهارسیلندر بنزینی است که توانایی تولید ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو در دو تیپ باجعبه‌دنده اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه عرضه می‌شود. به کمک پیشرانه قدرتمند و گیربکس‌های هوشمند، CS35 پلاس شتاب مناسب و رانندگی نرم و راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها، آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای استفاده روزمره تبدیل کرده‌اند.

 

 

 

جدول مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس

 

تیپ LEVEL 2 LEVEL 3
مدل خودرو SC7144GCC6 SC7144GCC6
نوع گیربكس اتوماتیک DCT اتوماتیک DCT
حالت اسپرت دارد دارد
موتور تیپ NE14(JL473ZQ9) NE14(JL473ZQ9)
دریچه گاز الكتریکی الكتریکی
حجم موتور ۱۳۹۲ cc ۱۳۹۲ cc
حداكثر قدرت ۱۵۵٫۵hp@5500rmp ۱۵۵٫۵hp@5500rmp
حداکثر گشتاور ۲۵۵Nm@4000rmp ۲۵۵Nm@4000rmp
سیستم سوخت‌رسانی GDI GDI
توربو شارژر دارد دارد
نوع فرمان الکتریکی الکتریکی
قفل فرمان الکتریکی الکتریکی
سیستم تعلیق جلو مک فرسون مک فرسون
سیستم تعلیق عقب یکپارچه تیر پیچشی یکپارچه تیر پیچشی
سایز رینگ آلومینیومی ۲۱۵/۵۵R17 ۲۲۵/۴۵R18
سایز تایر زاپاس فولادی T125/80R17 فولادی T125/80R17
ترمز جلو دیسكی خنك شونده دیسكی خنك شونده
ترمز عقب دیسكی دیسكی
ترمز پارک الکتریکی الکتریکی
تیپ LEVEL 2 LEVEL 3
طول(mm) ۴۳۳۰ ۴۳۳۰
عرض(mm) ۱۸۲۵ ۱۸۲۵
ارتفاع(mm) ۱۶۶۰ ۱۶۶۰
فاصله دو محور جلو وعقب(mm) ۲۶۰۰ ۲۶۰۰
وزن خالص(kg) ۱۳۹۰ ۱۳۹۰

 

 

 

 

امکانات و تجهیزات چانگانCS35 پلاس

خودروی چانگان CS35 پلاس دارای امکانات و تجهیزات فراوانی در زمینه ایمنی و رفاهی است.

در بخش ایمنی، این خودرو مجهز به سیستم ترمز ABS+ESP+EBD+BA+HHC+HDC+DBF می‌باشد که عملکرد ترمزگیری را بهبود می‌بخشد. همچنین دارای کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضدسرقت ایموبلایزر و سیستم هشدار ایمنی است.

از نظر امکانات رفاهی نیز این خودرو مجهز به آنتن کوسه‌ای، نمایشگر دمای هوای بیرون، صندلی‌های چرمی، کنترل صدا روی فرمان، تنظیم برقی و گرمکن آینه‌ها، سنسور پارک عقب، سیستم محاسبه سفر، صندلی‌های جلو با تنظیمات متعدد، صندلی عقب تاشو و نگهدارنده صندلی کودک با استاندارد ISOFIX و… می‌باشد.

علاوه بر این‌ها، ویژگی‌هایی همچون تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، چراغ‌های همراهی‌کننده و روشنایی روز، نمایشگر دیجیتال، صفحه نمایش مالتی‌مدیا، دوربین عقب و غیره نیز برای افزایش رفاه سرنشینان در نظر گرفته شده‌اند.

 

فضای عقب

 

همچنین بسته به تیپ انتخابی، امکاناتی همچون کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده‌ای، تهویه مطبوع و سقف شیشه‌ای بازشو نیز وجود دارد. با توجه به این ویژگی‌های فراوان، CS35 پلاس خودرویی کامل و مجهز برای تجربه رانندگی ایمن و راحت است.

نوشته نگاهی به جدیدترین خودرو سایپا، چانگان CS35 پلاس وارد بازار شد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992