پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=53147

گشایش سامانه یکپارچه فروش خودرو

سامانه یکپارچه فروش خودرو از امروز به مدت چهار روز فعال شد تا فرصتی برای اولویت بندی و ویرایش توسط متقاضیان  فراهم شود.

 

به گزارش قطعات خودرو، سایت سامانه فروش یکپارچه خودروها از امروز ۲۰ شهریور تا پنجشنبه ۲۳ شهریور فعال خواهد بود و در این مرحله ظرفیت‌های خالی موجود خودروسازان با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اعلام شرکت‌های کرمان‌ موتور و مدیران‌ خودرو، متقاضیان محصولات تمام شرکت‌های حاضر در طرح‌های فروش یکپارچه اول و دوم که موعد زمانی تحویل آن‌ها در سال ۱۴۰۳ تعیین شده، در این مرحله می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در سامانه و تغییر خودرو اعلام شده قبلی به محصولات عرضه شده توسط شرکت‌ها و تکمیل وجه آن اقدام کنند.

همچنین با توجه به اجرای تخصیص خودرو از محل ظرفیت‌های خالی موجود برخی شرکت‌های خودروساز و نظر به عدم استقبال و تکمیل نشدن ظرفیت‌های موجود در راستای اجرای تصمیم کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای متقاضیانی که در سامانه ثبت‌نام کرده و دارای صفحه کاربری هستند، این فرصت فراهم شده است.

گفتنی است این فرصت برای متقاضیان خودرو که در طرح‌های فروش یکپارچه اول و دوم شرکت کرده‌اند، فرصت مناسبی است تا با توجه به شرایط جدید، خودروی انتخابی خود را تغییر دهند.

منبع: بورس پرس

بازنویسی و بازتولید خبر: قطعات خودرو

نوشته گشایش سامانه یکپارچه فروش خودرو اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992