پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=53071

VOLVOبرای رقابت در عصر خودروهای برقی هزینه ها را کاهش می دهد

شرکت ولوو (Volvo Cars)در حال کاهش هزینه‌ها و تعدیل نیرو در ایالات متحده و کانادا است تا خود را برای دوره خودروهای برقی آماده کند.

 

به گزارش قطعات خودرو، بازسازی عملیات Volvo Cars در ایالات متحده و کانادا بخشی از یک سرمایه‌گذاری ۸۸ میلیون دلاری جهانی برای کاهش هزینه‌ها، افزایش کارایی و به‌روزرسانی نیروی کار برای آینده‌ خودروهای کاملاً الکتریکی است که بر شبکه تولید Volvo Cars تأثیر نمی‌گذارد.

مایکل کاتونه، رئیس بخش آمریکایی-کانادایی شرکت خودروسازی ولوو گفت: این ابتکار که با نام CORE+ نامگذاری شده است، “همه‌جانبه” است.

همچنین یک منبع آگاه از این طرح  اظهارداشت که این خودروساز سوئدی بیش از ۱۰ درصد یعنی نزدیک به ۱۰۰۰ کارمند اداری خود در ایالات متحده و کانادا را کاهش خواهد داد.

این منبع مطلع افزود: ولوو همچنین از طریق پیشنهادات بازنشستگی زودهنگام، رتبه‌های منطقه‌ای خود را کاهش خواهد داد که انتظار می‌رود کاهش تعداد کارکنان تا اوایل اکتبر اجرایی شود.

 

چابک‌سازی و افتتاح مراکز جدید فناوری

به گفته منبع دیگری، ولوو مرکز فناوری Silicon Valley و مرکز طراحی Southern California خود را کوچک کرده و در حال ادغام کردن بخش های دیگری از این شرکت خودروسازی در سراسر جهان است.

همچنین دراقدام دیگری، نیروی کار مرکز فناوری حدود ۸۰ نفری ولوو، دست‌کم ۷۵ درصد کاهش یافته است. بخش عمده‌ای از این کار به دفتر مرکزی Volvo در ایالات متحده در Mahwaنیوجرسی منتقل شده است.

ولوو به تازگی اعلام کرد که یک مرکز فناوری در سنگاپور افتتاح خواهد کرد که بر داده‌ها و تجزیه‌وتحلیل، نرم‌افزار و توسعه تولید پیشرفته تمرکز خواهد کرد. Volvo همچنین امسال یک مرکز فناوری در Krakow لهستان، افتتاح کرد.

راسل داتز، سخنگوی ولوو در ایالات متحده، از اظهار نظر در مورد جزئیات این طرح بازسازی که پیمانکاران را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد، خودداری کرد.

با این حال، وی کاهش عملیات در مرکز فنی را که نسبت به سال ۲۰۱۸ سه برابر شده است، تأیید کرد. او گفت که مرکز Sunnyvale، که ولوو در آن آزمایش و تأییدیه رانندگی خودکار انجام می‌دهد، “حضور کوچکی” خواهد داشت.

 

سرمایه‌گذاری پرهزینه

در ماه مه، ولوو اعلام کرد که در چارچوب این بازسازی، حدود ۱۳۰۰ شغل در سوئد – یا ۶ درصد از نیروی کار خود – را کاهش خواهد داد. حدود ۱۱۰۰ نفر از این مشاغل از واحد اصلی عملیات جهانی آن؛ یعنی Volvo Personvagnar خواهد بود.

این ابتکار که توسط جیم روان(Jim Rowan) مدیرعامل Volvo Cars ایجاد شده است، در حالی انجام می‌شود که این خودروساز در حال گذار به تغییری دگرگون‌کننده و پرهزینه به سمت نیروی محرکه الکتریکی و الکتروران تا سال ۲۰۳۰ است.

 ولوو می‌خواهد با عرضه مدل‌های تمام برقی خودرویی خود تا سال ۲۰۲۵ نیمی از انتظارات فروش ۱٫۲ میلیونی خود را برآورده کند. برای رسیدن به این هدف، این خودروساز اعلام کرده است که هر سال یک خودروی تمام برقی جدید را تا اواسط دهه پیش رو راه‌اندازی خواهد کرد.

گفتنی است سایر خودروسازان و رقبای ولوو نظیر کمپانی‌های بزرگ Ford و General Motors نیز در حال تجدید نظر در بودجه‌ها و تغییر شکل عملیات خود شامل کاهش نیروی کار و سرمایه‌گذاری در خودروهای برقی هستند تا از توسعه پرهزینه خودروهای برقی‌شان در آینده نزدیک رونمایی کنند.

ترجمه و تنظیم اختصاصی: قطعات خودرو

منبع:

 https://www.autonews.com/automakers-suppliers/volvo-cut-north-american-jobs-prepare-ev-transition

نوشته VOLVOبرای رقابت در عصر خودروهای برقی هزینه ها را کاهش می دهد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992