پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فولکس واگن آماروک کمپر مدل ۲۰۲۳، پیکاپ مجهز آلمانی به میدان آمد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از گجت نیوز، نسخه کمپر پیکاپ فولکس واگن آماروک مدل ۲۰۲۳ به‌صورت رسمی معرفی شد. با امکانات متعدد این نسخه ویژه، وانت آلمانی Amarok آماده طبیعت‌گردی است.

 

فولکس واگن طی نمایشگاه ۲۰۲۳ Caravan Salon در دوسلدورف آلمان علاوه بر کانسپت T7 کالیفرنیا نسخه کمپر پیکاپ آماروک مدل ۲۰۲۳ را به نمایش گذاشت. آماروک نسل دومی، توسعه یافته بر پایه پلتفرم فورد رنجر با نام T6، با امکانات و تجهیزاتی که این نسخه ویژه به دنبال می‌آورد، آماده همراهی با طبیعت‌گردها می‌شود.

این نسخه کمپر مبتنی بر تریم آفرودی پن آمریکانا ساخته شده است و ویژگی‌هایی نظیر ارتفاع افزایش یافته نسبت به قبل و تایرهای همه‌جاروی بی اف گودریچ دارد.

 

معرفی فولکس واگن آماروک مدل ۲۰۲۳ نسخه کمپر

 

برای این پیکاپ فولکس واگن چادر سقفی، کانوپی هاردتاپ، سایه‌بان ۲۷۰ درجه و رینگ‌های سفارشی شرکت دلتا به‌جای رینگ‌های استاندارد در نظر گرفته شده است. در نمای جلو چراغ‌های اضافی به چشم می‌خورند و روی سقف هم چراغ‌های دیگری قرار گرفته‌اند تا روشنایی لازم برای عبور از مسیرهای دورافتاده را تامین کنند.

 

فولکس واگن آماروک کمپر مدل ۲۰۲۳

 

از جمله امکانات و تجهیزات دیگر فولکس واگن Amarok نسخه کمپر باید به چراغ‌های جلو ال‌ای‌دی ماتریسی، چراغ‌های عقب ال‌ای‌دی، صندلی‌های چرمی، تریم چرم در قسمت داشبورد و تنظیم برقی صندلی‌های جلو اشاره کرد.

در مرکز داشبورد هم یک نمایشگر لمسی ۱۲ اینچی متعلق به سیستم اطلاعات و سرگرمی تعبیه شده است که ابعادی کاملاً مناسب برای یک پیکاپ آفرودی دارد.

 

 

قوای محرکه این آماروک کمپر را یک پیشرانه دیزل ۳ لیتری V6 توربوشارژ تامین می‌کند که توانایی تولید قدرت ۲۳۸ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر را دارد.

یک گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته هم نیرو حاصل از این پیشرانه دیزل را راهی هر چهار چرخ می‌کند؛ به عبارتی دیگر، سیستم دو دیفرانسیل یا چهار چرخ محرک ۴Motion فولکس واگن در این پیکاپ به کار رفته است.

نوشته فولکس واگن آماروک کمپر مدل ۲۰۲۳، پیکاپ مجهز آلمانی به میدان آمد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992