پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی مرسدس بنز E کلاس آل‌ترین ۲۰۲۴؛

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، نسل جدید مرسدس بنز E کلاس آل‌ترین با ۱۵ میلی‌متر ارتفاع بیشتر از زمین و سامانۀ چهارچرخ محرک و تعلیق بادی قابل تنظیم به‌صورت استاندارد به بازار عرضه خواهد شد.

 

مرسدس بنز نسل جدید کراس استیشن E کلاس آل‌ترین را برای کسانی که خواهان خودرویی برای آفرودهای سبک مثل جاده خاکی هستند اما شاسی‌بلند نمی‌خواهند معرفی کرده است. اولین نمایش عمومی این خودرو در نمایشگاه مونیخ صورت خواهد گرفت و سال آینده راهی بازار ایالات‌متحده می‌شود. آل‌ترین در ظاهر از جلوپنجرهٔ متفاوتی نسبت به نسخهٔ سدان با دو خط افقی نقره‌ای و همین‌طور سپر جلوی منحصربه‌فرد بهره می‌برد.

 

 

علاوه بر این، برای دهانهٔ گلگیرها روکش پلاستیکی خاکستری تیره در نظر گرفته شده است. این خودرو به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۱۸ اینچی عرضه می‌شود اما نمونه‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی هم برای آن قابل سفارش خواهد بود. آل‌ترین که ۱۵ میلی‌متر ارتفاع بیشتری نسبت به E کلاس سدان دارد، صندوق باری با ظرفیت ۶۱۵ لیتر را ارائه می‌کند که با خواباندن صندلی‌های عقب این رقم به ۱۸۳۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند. این ماشین همچنین به‌صورت استاندارد به در صندوق برقی مجهز است.

 

 

آل‌ترین در نسخهٔ E450 با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی عرضه می‌شود که ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به سیستم هیبریدی خفیف EQ Boost هم مجهز است که می‌تواند به‌طور موقتی ۲۳ اسب بخار به قدرت موتور بنزینی اضافه کند. این کراس استیشن که به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Matic مجهز است، ظرف ۴.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی روی ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

 

 

E کلاس آل‌ترین به‌صورت استاندارد با سیستم تعلیق بادی Airmatic مرسدس عرضه می‌شود که به کمک‌فنرهای تنظیم شونده خودکار مجهز است. این سیستم بدون توجه به وزن داخل خودرو، فاصله از زمین را ثابت نگه می‌دارد درحالی‌که در حالت رانندگی راحت، در سرعت‌های بالاتر از ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت، ارتفاع را ۱۵ میلی‌متر کاهش می‌دهد.

 

 

آل‌ترین در داخل مثل نسخهٔ سدان از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX بهره می‌برد و نمایشگر سرنشین جلو هم برای آن قابل سفارش است. بااین‌حال، مرسدس برای این نسخه یک برنامهٔ آفرود را در نظر گرفته است که قطب‌نما، مختصات طول و عرض جغرافیایی، نشانگر زاویهٔ خودرو و فشار باد تایرها را روی نمایشگر مرکزی به نمایش درمی‌آورد. علاوه بر این، آل‌ترین از حالتی بنام کاپوت شفاف هم بهره می‌برد که بخشی از دوربین ۳۶۰ درجه برای دید بهتر نسبت به مسیر و اطراف است.

 

 

سیستم‌های کمک‌رانندهٔ این استیشن بلندقامت هم شامل دستیار پایش توجه راننده، دستیار ترمز فعال و پکیج پارکینگ می‌شود درحالی‌که پکیج کمک‌رانندهٔ سفارشی هم دستیار فعال فرمان، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، دستیار فعال محدودیت سرعت و کروز کنترل تطبیقی را اضافه می‌کند.

نوشته معرفی مرسدس بنز E کلاس آل‌ترین ۲۰۲۴؛ اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992