پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=52654

FAW Bestune T77 سوگلی جدید گروه بهمن

همانطور که پیش‌تر درباره احتمال نمایش خودروهای وارداتی گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد صحبت کرده بودیم، این اتفاق در واقعیت روی داد و گروه بهمن در غرفه‌ای پراز انواع خودروهای سواری، تجاری و حتی موتورسیکلت‌ها برای نمایش در این رویداد بزرگ صنعت خودرو کشورمان حضور یافت و اولین خودروی وارداتی خود که FAW Bestune T77 نام دارد، را به نمایش عموم گذاشت.

به گزارش قطعات خودرو، این خودرو که یک کراس‌اور کامپکت با طول بدنه ۴.۵۰۵ میلیمتر و فاصله بین دو محور ۲.۶۸۰ میلیمتری دارد، جزو تولیدات نسبتاً جدید شرکت FAW تحت برند بستیون (پیشتر با نام بسترن شناخته می‌شد) محسوب می‌شود. این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۵۸ اسب‌بخاری که به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچ متصل است، به بازار عرضه شده و با ۲۵۸ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بنزین مصرف می‌کند.

طبق کاتالوگی که برای FAW Bestune T77ارائه شده، این خودرو از امکانات ایمنی و رفاهی بالایی بهره می‌برد. به عنوان مثال، صندلی‌های برقی برای راننده و سرنشین جلو که قابلیت تنظیم در ۶ جهت برای راننده و ۴ جهت برای سرنشین را دارند، در این خودرو گنجانده شده است. همچنین، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی به همراه نمایشگر ۱۲.۳ اینچی پشت‌آمپر روی داشبورد ارائه شده و سیستم صوتی این خودرو دارای شش بلندگو است.

امکانات دیگری همچون ورود و استارت بدون کلید، آینه‌های تاشو برقی با گرم‌کن، سانروف پانورامیک، سنسور نور و باران، تهویه اتوماتیک، کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل هرزگردی، سیستم ترمز ABS+EBD، ترمز اضطراری اتوماتیک، اتوهُلد، هشدار احتمال تصادف از روبرو، رادار حرکت بین خطوط، هشدار خواب‌آلودگی راننده، کروزکنترل و هواپنجه‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای نیز در این خودرو تعبیه شده‌اند.

لازم به ذکر است از جمله واردات برندهای ام‌جی، هونگچی، سانگ‌یانگ و هاوال بصورت وارداتی که تا ۵ هزار دستگاه نیز عنوان شده در دستور کار گروه بهمن توسط شرکت فرسام و تحت برند BM Cars قرار دارد.

منبع گزارش: خودرو دیلی

نوشته FAW Bestune T77 سوگلی جدید گروه بهمن اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992