پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=52274

VGV U75Plus هم پس از دایون Y5 آمد

در نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد، که از عصر روزپنجشنبه ۹ شهریور آغاز به فعالیت کرده و تا روز یکشنبه ۱۲ شهریور، از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود، صنایع خودروسازی ایلیا از محصول شاسی‌بلند جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش قطعات نیوز این شاسی‌بلند(SUV) با نام VGV U75Plus از برند چینی VGV به صورت وارداتی در بازار ایران عرضه خواهد شد.

براساس این گزارش، خودروی VGV U75Plus به موتوری ۲ لیتری، توربوشارژ ۲۲۶ اسب‌بخاری و ۳۸۵ نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است که توانایی ارتقاء سرعت از صفر تا صد در ۸ ثانیه را داراست.

 همچنین، گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته به موتور این خودرو متصل شده است که با ابعاد این خودرو مناسب برای مسافرت در محیط‌های خشن و کراس‌اووری تلقی می‌شود.

گفتنی است متوسط مصرف سوخت این خودرو نیز ۸.۳ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

لازم به توضیح است صنایع خودروسازی ایلیا، با نام ایلیا موتور در بازار خودرو و رسانه‌ها و وب‌سایت‌های مرتبط با صنعت خودرو، به عنوان یکی از شرکت‌هایی شناخته می‌شود که در سال ۱۴۰۰ وارد حوزه مونتاژ خودرو شده و اولین محصول خود را با نام دایون Y5 به بازار عرضه کرده است.

ایلیا موتور عضوی از گروه تجاری منصوری می‌باشد. قبل از ورود به حوزه مونتاژ خودرو، فعالیت‌های اصلی این شرکت در زمینه واردات خودروها بود و ماشین‌هایی از جمله لوتوس الیز CUP 220 و لوتوس الیز S را به کشور وارد کرده بود.

کارخانه صنایع خودروسازی ایلیا در شهرک صنعتی کاوه، در استان مرکزی واقع است و توانایی تولید انواع خودروهای سواری، شاسی‌بلند، کراس‌اور و وانت را داراست. ظرفیت تولید اسمی این شرکت در حد ۱۵ هزار دستگاه در سال می‌باشد.

در حال حاضر، تک محصول ایلیا موتور دایون Y5 می‌باشد، ولی فروش و خدمات پس از فروش این خودرو توسط شرکت کیان موتور ارائه می‌شود.

نوشته VGV U75Plus هم پس از دایون Y5 آمد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992