پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=52223

خودروهای ثبت نامی چه زمانی تحویل داده می‌شود؟

با توجه به اینکه زمان ثبت نام اولیه متقاضیان در سامانه یکپارچه خودرو به پایان رسیده، نتایج ثبت نام‌ها روز گذشته ۱۱ شهریور ماه اعلام شده و خریداران می‌توانند با مراجعه به سامانه از جزئیات ثبت نام خود مطلع شوند.

براساس سیاست گذاری وزارت صنعت، سایت سامان یکپارچه تخصیص خودروها از ساعت ۸ دوشنبه ششم شهریور ماه برای سه درصد متقاضیان جامانده از مرحله دوم که خودرویی به آنها تخصیص پیدا نکرده است بازگشایی شد و متقاضیان ۳ روز  تا پنجشنبه ۹ شهریورماه مهلت داشتند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد که مشتریان کرمان موتور و مدیران خودرو که تحویل خودروهای آنها بعد از تابستان ۱۴۰۲ است، می‌توانند با مراجعه به سایت، در صورت تمایل خودروی خود را تغییر دهند. بر همین اساس از شرکت کرمان موتور چهار مدل خودروی جک J۴ ،J۷ ،S۳ ،S۵ و از شرکت مدیران‌خودرو پنج خودروی آریزو ۶، FX، تیگو۷، X۲۲ و X۵۵ برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. تحویل این خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود.

با اتمام زمان ثبت نام اولیه متقاضیان در سامانه یکپارچه خودرو روز گذشته ۱۱ شهریورماه نتایج اعلام شده و خریداران می توانند با مراجعه به سامانه از جزئیات ثبت نام خود مطلع شوند.

نوشته خودروهای ثبت نامی چه زمانی تحویل داده می‌شود؟ اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992