پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

داخلی سازی تجهیزات روشنایی خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، علی چنگی با اشاره به داخلی سازی ۱۰۰ درصدی چراغ‌های خودرو، گفت: نه فقط در چراغ روشنایی بلکه در دیگر قطعات خودرو نیز قطعه سازان به قدرتی دست یافته اند که می‌توانند نیاز صفر تا صد تولیدات جدید خودروسازان را رفع کند.

وی با بیان اینکه قطعه سازان و خودروسازان ملزم به رعایت استانداردهای روز دنیا هستند افزود: این استانداردها هم اکنون در کشور رعایت می‌شود به نحوی که قطعه سازان داخلی می‌توانند تولید را از مواد اولیه آغاز و محصول نهایی را با استانداردهای روز دنیا به خودروسازان تحویل دهند.

این قطعه ساز ادامه داد: خودروی تارا در اوج تحریم‌های جهانی و همه گیری کرونا، بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی و در کمتر از یک سال وارد بازار شد که این موفقیت نشان دهنده توانمندی دستیابی قطعه سازان و خودروسازان به فناوری روز دنیا بدون وابستگی به تولیدکنندگان خارجی است.

چنگی با بیان اینکه متاسفانه مشکلات داخلی بیش از تحریم‌های خارجی سد راه قطعه سازان است، افزود: بدهی خودروسازان به قطعه سازان در ابتدا با تاخیر یک ماهه همراه بود، اما به مرور پرداخت بدهی به قطعه سازان با تاخیر چند ماهه همراه شد.

نوشته داخلی سازی تجهیزات روشنایی خودرو اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992