پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای رقابت از گردونه قیمت گذاری خودرو حذف می شود؟

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به روند نزولی قیمت خودروها در بازار، گفت: مردم باید باور کنند که هر کالایی که بی‌دلیل گران می‌شود، با مدیریت درست و استفاده از توانایی متخصصان، قیمت آن کاهش می‌یابد.

 

لطف‌الله سیاهکلی در سخنانی در جریان جلسه علنی دیروز مجلس، اظهار داشت: لایحه خودروهای کارکرده نشان‌دهنده توانایی دولت در شناسایی مسائل است و مجلس نیز با درک شرایط، آن را به بهترین نحو تصویب کرده است. اکنون شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار هستیم.

 

وی افزود: امیدواریم دولت این آیین‌نامه را بدون تغییر تصویب کند تا مردم شاهد اقدام حرفه‌ای در مبارزه با مافیای خودرو باشند.

 

سیاهکلی تأکید کرد: مطمئن هستم تولید خودرو به سامان خواهد رسید و بازار از انحصار خارج شده و رقابتی می‌شود. شورای رقابت نیز از این چرخه خارج خواهد شد و قیمت خودروهای تولید داخل و وارداتی، واقعی می‌شود.

 

به نظر می‌رسد با تدابیر درست دولت و همکاری مجلس، روند کاهش قیمت خودرو ادامه خواهد یافت. البته همه ذی‌نفعان باید دست به دست هم دهند تا بتوان گره از مشکل گرانی خودرو در کشور گشود. با امید به آینده‌ای بهتر، مردم نیز باید صبور باشند و از مسئولان حمایت کنند تا هرچه سریعتر شاهد کاهش قیمت واقعی خودرو در بازار باشیم.

نوشته شورای رقابت از گردونه قیمت گذاری خودرو حذف می شود؟ اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992