پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور ایران خودرو با تارا در نمایشگاه خودرو روسیه + عکس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، بتازگی تصاویری از غرفه شرکت ایران خودرو در نمایشگاه خودرو کشور روسیه توسط کانال تلگرامی autopotok روسیه منتشر شده که این غرفه را در حال آماده سازی نشان می‌دهد و محصول تارا به عنوان پرچمدار این شرکت در این غرفه حضور دارد.

 

نمایشگاه بین المللی تولید خودرو، خدمات پس از فروش و خدمات مسکو ۲۰۲۳ که با نام اتومکانیکا شناخته می‌‌شود، امسال از ۲۱ تا ۲۴ آگوست میزبان شرکت‌های مختلف از جمله ایران خودرو است.

 

عرضه خودروهای شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به بازار روسیه از مدتی پیش آغاز شده است. برخی مجموعه‌های فروش خودرو مانند رولف، قبل از زمان مقرر اقدام به عرضه محصولات ایران خودرو در بازار روسیه کرده‌اند. این شرکت‌ها در دسته بازار خاکستری قرار دارند.

 

حضور ایران خودرو با تارا در نمایشگاه خودرو روسیه

 

مجموعه رولف در حال حاضر خودروی ایکو تارا اتوماتیک را با قیمتی بین ۱٫۵۲۹ تا ۱٫۷ میلیون روبل (۹۸۸ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان) در روسیه به فروش می‌رساند.

همچنین، ایران‌خودرو قصد دارد تا از طریق شبکه نمایندگی‌های رسمی خود در این کشور، سه مدل دیگر از محصولات خود را به بازار روسیه عرضه کند.

 

البته تخفیفی برای برخی از مدل‌ها نیز در نظر گرفته شده است و مشتریان روسی می‌توانند ایکو تارا را با قیمتی معادل ۱٫۳ میلیون روبل (۸۴۰ میلیون تومان) خریداری کنند، این تخفیف برای نسخه‌های دنده‌ای معتبر است.

نوشته حضور ایران خودرو با تارا در نمایشگاه خودرو روسیه + عکس اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992