پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گران‌قیمت‌ترین پورشه ۹۱۱

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، آپشن‌های برند پورشه آنقدر زیاد است که برای انتخاب آن دچار سردرگمی خواهید شد. قیمت این آپشن‌ها از تعداد آنها بیشتر است به خصوص برای نسخه‌ای مانند S/T که حجت را تمام می‌کند. قیمت پایه نسخه پورشه ۹۱۱ S/T به تنهایی ۲۹۱٫۶۵۰ دلار عنوان شده اما آپشن‌هایی که بر روی این خودرو وجود دارد و به یک چشم بر هم زدن مبلغ یک دستگاه کیمن ۷۱۸S به آن افزوده خواهد شد. این آپشن‌ها شامل ساعت هم شکل با پورشه ۹۱۱ S/T که ۱۳٫۵۰۰ دلار قیمت دارد نمی‌شود.

پورشه ۹۱۱ S/T در مجموع با قیمت ۳۷۴٫۶۰۰ دلار (۱۸ میلیارد و ۷۴۸ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان) گرانقیمت‌ترین پورشه ۹۱۱ از خانواده ۹۹۲ است. آپشن‌هایی که بر روی این نمونه نصب و اجرا می‌شوند باعث این اختلاف قیمت هستند.

یکی از این آپشن‌ها رنگ بدنه پورشه ۹۱۱ S/T است که خریدار می‌تواند هر رنگی را که می‌بیند در هر دو حالت سالید و یا متالیک به پورشه بدهد و آن را بر روی بدنه خودرو سفارش شده تحویل بگیرد. این شرایط شاید برای دیگر محصولات پورشه نیز ارائه شود اما اینجا قیمتی معادل ۴۳٫۳۹۰ دلار دارد. سفید و مشکی رایگان هستند اما خریدار برای انتخاب بین ۶ رنگ خاص پورشه باید ۴٫۲۲۰ دلار پرداخت کند.

یکی دیگر از آپشن‌های گرانقیمت این نمونه، Heritage Design Package با قیمت ۲۰٫۳۶۰ دلار محسوب می‌شود که ادای احترام به ۶۰ سالگی ۹۱۱ است. این پکیج نوشته پورشه، دایره‌های شماره گذاری شده، لوگو‌های کلاسیک پورشه بر روی کاپوت و رینگ چرخ‌ها، لوگو طلایی S/T پشت و تریم دو رنگ مشکی و کنیاک داخلی را اضافه می‌کند. تنها راه برای دریافت رنگ بدنه Shore Blue Metallic نیز انتخاب این پکیج است که در کل ۶۳٫۷۵۰ دلار برای خریدار آب می‌خورد. با انتخاب این بسته خریدار دیگر نمی‌تواند ترکیب رنگ داخلی پورشه ۹۱۱ S/T را تغییر دهد.

 

رکاب آلومینیومی برس خورده ۱٫۱۸۰ دلار و چرم طبیعی برای پشتی صندلی‌ها ۱٫۹۰۰ دلار هزینه خواهد در بر دارد. بسته کورنو دارای جا کلیدی، کیف پول دستی و کف‌پوش سفارشی هستند که اگر بسته هریتیج انتخاب شده باشد این گزینه‌ها حذف خواهد شد.

سیستم لیفت جلو ۳٫۶۷۰ دلار، چراغ جلو ماتریکسی ال ای دی ۴٫۰۱۰ دلار، سیستم صوتی استریو بوز ۱٫۶۰۰ دلار قیمت دارند. تمام آپشن‌های فنی و رفاهی به فاکتور نهایی اضافه خواهند شد و در کنار این موارد ۲٫۰۰۰ دلار هزینه حمل تا لس آنجلس نیز به آن اضافه می‌شود تا آن را با ۳۷۴٫۶۰۰ دلار تبدیل به گرانقیمت‌ترین پورشه تاریخ کند.

از نظر قوای فنی، پورشه ۹۱۱ S/T همچنان از پیشرانه ۶ سیلندر GT3 RS استفاده می‌کند که ۵۱۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس ۶ سرعته دستی سفارشی به چرخ‌ عقب منتقل می‌شود. لازم به ذکر است که این نمونه سبک‌ترین ۹۱۱ در بین تمامی خانواده ۹۹۲ محسوب می‌شود و تنها ۱۹۶۳ دستگاه از این نمونه تولید خواهد شد.

نوشته گران‌قیمت‌ترین پورشه ۹۱۱ اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992