پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهنمای خرید بهترین خودرو تا حدود ۸۰۰ میلیون تومان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک؛ اگر به دنبال خرید خودرو مناسبید، قبل از هر چیز باید بدانید به دنبال چه چیزی هستید و سپس از خود بپرسید که چقدر می‌خواهید یا می‌توانید هزینه کنید؟ اگر مثلاً یک میلیارد و نیم پول داشته باشید، می‌توانید گزینه‌های خیلی خوبی برای خرید پیدا کنید و اگر مقدار کمتری داشته باشید، مطمئناً گزینه‌های روی میز، بخش کوچک‌تری از توقعاتتان را برآورده می‌کند.

 

فرض کنید پولتان را آماده کرده‌اید و به یک بنگاه فروش ماشین یا یک نمایشگاه خودرو می‌روید و از فروشنده می‌پرسید با این مقدار پول چه ماشینی می‌توانم بخرم؟ ما قرار است شما را از این زحمت معاف کنیم و جواب را دودستی تقدیمتان کنیم.

 

کدام خودروها را می‌توان با بودجهٔ ۱ میلیاردتومانی می‌توان خرید؟

ما برای پاسخ‌دادن به سؤال شما سری به لیست خودروهای صفر موجود در بازار زدیم و ویژگی‌ها و آپشن‌های هر کدام را به همراه قیمتشان بررسی کردیم و با بررسی دقیق قیمت‌گذاری خودرو، در نهایت چند گزینهٔ مناسب را پیدا کردیم که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، به‌این‌ترتیب خیلی راحت می‌توانید از خودتان بپرسید که باتوجه‌به شرایط، می‌توانیم چه ماشین‌هایی بخریم و چه ماشین‌هایی نخریم؟

 

ام وی ام x22

ام‌وی‌ام x22 در واقع نسخه کراس اور هاچ‌بک ۳۱۵ است و پلتفرم و مشخصات فنی‌اش شباهت زیادی به آن دارد. این خودروی چینی که زمستان ۹۵ توسط مدیران خودرو به بازار آمد، دارای تیپ‌های لاکچری، اسپرت، اکسلنت و اسپرت اکسلنت است که در مشخصات فنی و آپشن‌ها تفاوت‌هایی با هم دارند. در مجموع این خودرو بسیار شیک، مقاوم و پرآپشن است و جعبه‌دنده ۴سرعته اتومات آن نیز از ویژگی‌های برجسته‌اش محسوب می‌شود.

تیپ MT (اسپورت) EX این خودرو با قیمت بازار ۷۵۰ میلیون و قیمت کارخانهٔ ۶۳۵٫۵ میلیون تومان و تیپ AT (اسپورت) EX آن با قیمت بازار ۸۷۰ میلیون و قیمت کارخانهٔ ۵۸۱ میلیون تومان در دسترس خرید خودرو است.

 

جک J4

این خودرو که طراحی مؤسسه پینین فارینا ایتالیا و محصول کرمان موتور است، در فرایند کارشناسی خودرو به‌عنوان یک محصول اقتصادی جهت استفاده خانواده معرفی شده که مجهز به رینگ ۱۵ اینچی از جنس آلومینیوم، چراغ‌های جلو و عقب مجهز به مه‌شکن با قابلیت تنظیم ارتفاع و طراحی آیرودینامیکی و همچنین اتولایت و کروز کنترل است.

این ماشین با طراحی زیبا، ایمن و راحت خود، یک گزینه جذاب برای همهٔ افراد است که در دو تیپ ساده و آپشنال در بازار موجود است و تیپ آپشنال با قیمت بازار ۷۵۰ میلیون و قیمت کارخانهٔ ۷۶۵ میلیون تومان در دسترس خریداران است.

 

پژو پارس سفارشی ELX

پژو پارس سفارشی ELX علی‌رغم نامش خیلی هم سفارشی نیست و در واقع همان پژو پارس است که برخی آپشن‌های قدیمی و برخی آپشن‌های جدید به آن اضافه شده است، در طراحی نمای بیرونی و کابین آن نیز سفارشی‌سازی خاصی صورت نگرفته و تقریباً همه چیز مانند قبل است. این خرید خودرو با قیمت بازار ۵۷۵ میلیون و قیمت کارخانهٔ ۳۲۷٫۶ میلیون تومان در دسترس خریداران است.

 

 

دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی

این ماشین که اولین خودروی ایرانی با گیربکس ۶سرعته و اسپرت‌ترین محصول ایران‌خودرو محسوب می‌شود در اواخر ۱۴۰۰ معرفی شد، نسبت به مدل‌های قبلی، اصلی‌ترین مزیت این خودرو همان گیربکس ۶سرعته است. علاوه بر این می‌توان به نصب فرمان برقی، سانروف و ارتقاء استاندارد آلایندگی آن نیز اشاره کرد. این خودرو با قیمت بازار ۷۴۵ میلیون و قیمت کارخانهٔ ۴۸۲ میلیون تومان در دسترس خریداران است.

 

لیفان X70

یک کراس اور خانوادگی محصول شرکت لیفان چین است که توسط شرکت خودروسازان بم در ایران تولید و عرضه می‌شود. این خودرو با قیمت بازار ۹۰۰ میلیون و قیمت کارخانهٔ ۷۹۹ میلیون تومان در دسترس خریداران است.

 

تارا و دنا

 

 

تارا

محصولی دیگر از ایران‌خودرو دارای موتوری با ۱۱۳ اسب بخار قدرت (که در واقع نسخه به‌روز شده و بهینه TU۵ قدیمی پژو است). نمای بیرونی و کابین بسیار شیک و مصرف سوخت و آلایندگی کم و شتاب و کشش نسبتاً قابل‌قبولی دارد.

این خودرو نیز در دو تیپ دنده‌ای و اتومات به بازار خودرو عرضه شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

تیپ دستی این خودرو با قیمت بازار ۶۶۷ میلیون و قیمت کارخانهٔ ۳۹۴ میلیون تومان و تیپ اتومات آن با قیمت بازار ۷۷۵ و قیمت کارخانهٔ ۴۹۰٫۵ میلیون تومان در دسترس خریداران است.

نوشته راهنمای خرید بهترین خودرو تا حدود ۸۰۰ میلیون تومان اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992