پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصاویر فیس‌لیفت اشکودا اسکالا و اشکودا کامیک ۲۰۲۴ منتشر شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، اشکودا تا دو هفته دیگر از فیس‌لیفت هاچ‌بک اسکالا و کراس‌اوور اشکودا کامیک رونمایی خواهد کرد. به تازگی چند تیزر از این دو مدل منتشر شده که به ما نشان می‌دهند باید چه انتظاری از آ‌ن‌ها داشته باشیم. هر دو مدل از چراغ‌های جلوی باریک‌تر با ظاهر جدید، سپرهای بازطراحی شده، طراحی چرخ جدید و جدیدترین لوگوی این برند روی درب عقب بهره می‌برند.

انتظار هیچ تغییر بزرگی در کابین را نداریم و اشکودا احتمالا تجهیزات داخلی مشابه سوپرمینی فابیا را در این مدل ارائه خواهد کرد. در زیر کاپوت، انتظار موتورهای آشنای ۱ لیتری سه سیلندر TSI و ۱.۵ لیتری چهار سیلندر TSI را داریم که به جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل شده‌اند.

اشکودا کامیک دومین خودروی پرفروش این برند (پس از اکتاویا) در سال ۲۰۲۲ بود و طی آن سال ۹۶۳۰۰ دستگاه از آن به مشتریان تحویل داده شد. البته این رقم شامل کامیک ساخته شده در چین با سرمایه‌گذاری مشترک سایک-فولکس واگن نیز می‌شود. هاچ‌بک پنج-در اسکالا محبوبیت کمتری داشت و این خودروساز چکی فقط ۳۹۵۰۰ نسخه از رقیب داخلی فولکس واگن گلف را به فروش رساند.

 

اشکودا کامیک

 

اشکودا در سال ۲۰۲۳ با عرضه انیاک برقی با برد حرکتی بیشتر و معرفی ۶ مدل برقی که قرار است تا سال ۲۰۲۶ روانه بازار شوند، سال پرکاری را پشت سر می‌گذارد. در همین حال، نسل بعدی کودیاک و سوپرب در رویدادهای جداگانه در پاییز امسال رونمایی خواهند شد. در سال ۲۰۲۴، اوکتاویا فیس‌لیفت خواهد شد، در حالی که عرضه مدل جدید فابیا کامبی به دلیل مقررات سخت‌گیرانه آلایندگی متوقف شده است.

این برند مستقر در ملادا بلسلاو برای افزایش حضور جهانی خود با همکاری تان کونگ موتور ویتنام وارد بازار این کشور می‌شود. در فاز اول، خودروها از اروپا وارد می‌شوند، اما از سال بعد، مونتاژ داخلی هاچ‌بک اسلاویا و کراس‌اوور کوشاک در کارخانه محلی کوانگ نین با استفاده از کیت‌هایCKD آغاز خواهد شد.

 

نوشته تصاویر فیس‌لیفت اشکودا اسکالا و اشکودا کامیک ۲۰۲۴ منتشر شد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992