پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

عرضه کامیونت فورس و کشنده امپاور در بورس کالا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک،شرکت بهمن دیزل در نظر دارد کامیونت فورس ۶تن خواب‌دار”، “فورس ۶تن بدون خواب” و کشنده “امپاور BD500” را در بورس کالا بفروشد. این عرضه بورسی در تاریخ ۳۱ تیر برگزار خواهد شد و سررسید قرارداد نیز ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ اعلام گردیده است.

 

جدول عرضه کامیونت های فورس و کشنده امپاور

 

نام کالا تعداد عرضه کننده قیمت پایه درصد پیش پرداخت تاریخ عرضه تاریخ تحویل
کامیون کشنده امپاور (EM POWER) ۵۰ دستگاه بهمن دیزل ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان ۳۰ درصد ۳۱ تیر ۳۱ شهریور
کامیونت فورس (FORCE) کابین بدون خواب ۶ تن بدون کاربری ۵۰ دستگاه بهمن دیزل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ۳۰ درصد ۳۱ تیر ۳۱ شهریور
کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری ۷۰ دستگاه بهمن دیزل یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان ۳۰ درصد ۳۱ تیر ۱۲ شهریور

 

 

قیمت‌های پایه عرضه بورسی کامیونت های فورس و کشنده امپاور

در این نوبت عرضه بورسی، معامله فورس ۶تن بدون خواب با قیمت پایه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود. به همین ترتیب، قیمت پایه فورس ۶تن خواب‌دار نیز یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان اعلام شده است.

کشنده امپاور BD500 نیز در این نوبت از عرضه بورسی با قیمت پایه ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان معاملات خود را آغاز می‌کند.

برای خرید این کالاها، خریداران باید کد بورسی داشته باشند که دریافت آن از طریق ثبت نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی این فرآیند امکان پذیر است.

 

ویژگی‌های کشنده امپاور BD500

 

کشنده امپاور

 

کشنده امپاور BD500 با موتور معروف CUMMINS به حجم ۱۱۸۰۰ سی سی، توانایی حمل بار به وزن ۴۴ تن را دارد. این کشنده از سال ۱۴۰۱ توسط شرکت بهمن موتور تولید و عرضه می‌شود. موتور این کشنده ۶ سیلندر خطی و توربو شارژ با تزریق مستقیم است. همچنین امپاور از گیربکس معتبر و مشهور ZF بهره می‌برد که اطمینان هر راننده‌ای را فراهم می‌کند.

فناوری‌های جدید این کشنده بر ایمنی و رفاه راننده متمرکز شده است. به روزترین فناوری‌ها در ترمزها و سیستم‌های ایمنی خودروهای تجاری کاربرد دارد. امپاور از ترمزهای دیسکی-پنوماتیک با فناوری کنترل الکترونیکی ترمز (EBS) و سیستم ضدلغزش ASR و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS و سیستم الکترونیکی پایداری ESC بهره می‌برد. این فناوری‌ها باعث می‌شوند تا امپاور در جاده‌های کوهستانی، برفی و بارانی وسایر شرایط آب و هوایی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

 

ویژگی‌های کامیونت‌های فورس

 

کامیونت‌های فورس

 

کامیونت‌های فورس ۶تن بدون خواب و خواب‌دار، دارای موتور قدرتمندی هستند که توانایی حمل بار سنگین را در اختیار شما قرار می‌دهند. این کامیون‌ها دارای موتور ۴ سیلندر خطی با تزریق مستقیم و توربو شارژ هستند. همچنین از گیربکس معتبر و مشهور ZF بهره می‌برند که اطمینان هر راننده‌ای را فراهم می‌کند.

این کامیونت‌های به دلیل طراحی مدرن خود، مصرف کمتری دارند که کاهش هزینه‌های سوخت را برای شما به همراه می‌آورد. سیستم تعلیق کامیون‌های فورس نیز به گونه‌ای طراحی شده است که راحتی و آرامش راننده را تضمین می‌کند.

در زمینه ایمنی، کامیونت‌های فورس از سیستم ترمز هیدرولیک-پنوماتیک بهره می‌برند که به همراه سیستم ترمز دستی ABS، عملکردی قوی و ایمن برای این خودروها فراهم می‌کند.

 

نحوه‌ی خرید از بورس کالا

برای خرید کامیونت‌های فورس و کشنده امپاور از بورس کالا، ابتدا باید در سامانه سجام ثبت نام کنید و کد بورسی دریافت کنید. سپس با مراجعه به سایت بورس کالا و ورود به پنل کاربری خود، می‌توانید به بخش معاملات آنلاین بروید و در مزایده‌ی کالاهای مورد نظر شرکت کنید.

در صورت قرار گرفتن قیمت پیشنهادی شما در بین قیمت‌های برنده، قرارداد خرید با شما منعقد خواهد شد. پرداخت قیمت کالا باید در مهلت اعلام شده انجام شود و در صورت عدم پرداخت، قرارداد فسخ خواهد شد.

در نهایت، با دریافت مدارک لازم از بورس کالا و طی کردن مراحل قانونی، کامیون یا کشنده مورد نظر به نام شما به ثبت خواهد رسید و امکان تحویل آن فراهم می‌شود.

نوشته عرضه کامیونت فورس و کشنده امپاور در بورس کالا اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992