پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شاسی‌بلند تورس، فرشته نجات سانگ یانگ در سال ۲۰۲۲

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، سانگ یانگ در سال گذشته وضعیت چندان خوبی نداشت، تا اینکه شاسی‌بلند تورس از راه رسید و میزان فروش را افزایش داد. با کمک تورس، شرکت کره‌ای توانست زیان خالص ۲۶۶ میلیارد وونی در سال ۲۰۲۱ را به رقم ۶۰.۱ میلیارد وون (معادل ۴۶ میلیون دلار) در سال ۲۰۲۲ کاهش دهد.

در همین برهه زمانی، ضرر عملیاتی شرکت نیز از ۲۶۱ میلیارد وون به ۱۱۲ میلیارد وون رسید. فروش حدود ۴۱ درصد بیشتر شد و از ۲.۴۳ تریلیون وون به ۳.۴۲ تریلیون وون افزایش پیدا کرد.

سانگ یانگ کاهش ضرر خود را مدیون آغاز شراکت با KG و همین‌طور افزایش فروش و صادرات سری جدید رکستون و شاسی‌بلند تورس می‌داند. طبق پیش‌بینی‌های این شرکت، سودآوری در سال جاری با عرضه خودروهای جدیدی مثل U100 و مدل ۲۰۲۴ تورس بیشتر از پیش خواهد شد.

 

سانگ یانگ تورس

 

طبق آمار به دست آمده، سانگ یانگ در سال گذشته توانسته ۱۱۳۹۶۰ دستگاه خودرو به فروش برساند که ۴۰ درصد آن از طریق صادرات انجام شده است. تنها ۳۸۱۹ دستگاه خودرو در بازار عربستان صعودی، عراق، اسرائیل و سایر کشورهای خاورمیانه به فروش رسیده‌اند.

خط تولید سانگ یانگ در حال حاضر شامل خودروهای تیوولی، کوراندو، رکستون اسپرت و شاسی‌بلند تورس می‌شود.

بد نیست بدانید نسخه فعلی تورس در ماه ژوئيه سال گذشته معرفی شد و ثبت سفارش آن تا ماه دسامبر به حدود ۲۰ هزار دستگاه رسید. شاسی‌بلند کره‌ای همچنین در نوامبر سال گذشته راهی بازار شیلی شد. خودروی U100 به عنوان نسخه برقی تورس نیز اواخر سال جاری رونمایی می‌شود.

 

نوشته شاسی‌بلند تورس، فرشته نجات سانگ یانگ در سال ۲۰۲۲ اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992