پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماشین اطلس سایپا با پلاک گذرموقت در خیابان های تهران + عکس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، تصویر جدید از خودروی اطلس سایپا، این خودرو را با پلاک گذر موقت در حال تست در خیابان‌های تهران نشان می‌دهد و بنظر می‌رسد به زودی شاهد عرضه این خودرو به بازار کشور باشیم.

 

جدیدترین عضو خانواده سایپا اطلس بر پایه پلتفرم X200 همان پلتفرم خودروهای ساینا و کوییک ساخته شده است و کاملا این دو خودرو را برای ما تداعی می‌کند و عملا شاهد یک محصول بروزرسانی شده هستیم و خبری از یک خودرو جدید نیست. این شرکت با ایجاد تغییرات در ظاهر بدنه و همچنین فضای داخلی و همچنین افزودن امکانات و تجهیزات بیشتر، تلاش نموده است تا رضایت مشتریان جدید را کسب کند و جامعه هدف این شرکت برای محصول اطلس جوانان و بانوان بوده و شرکت سایپا این گروه‌ها را در نظر گرفته است.

 

مشخصات فنی اطلس سایپا

سایپا اطلس پیشرانه نیز از برادران خود یعنی کوییک و ساینا الهام گرفته است و شاهد تغییر جدیدی نیست. این خودرو از پیشرانه قدیمی و نام آشنای ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ با کد M15 استفاده می‌کند که توان ۹۰ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند و پیش از این در خودروهای ساینا، کوییک، پراید وانت استفاده شده است و نسخه بهینه آن در شاهین بکارگرفته شده است. بسته به تیپ، این خودرو از گیربکس ۵ سرعته دستی و گیربکس CVT استفاده می‌کند.

تریم داخلی اطلس با طراحی دو رنگ همراه با سیستم مولتی‌مدیا ایستاده، سانروف در خانواده تیپ ۲، صندلی‌های با استحکام بالا، موتور با قدرت بیشتر نسبت به نسخه‌های قبلی، روشن شدن خودکار چراغ‌ها نسبت به نور محیط (Auto Light) و سیستم ترمز کنترل پایداری ESC از مزایای اطلس سایپا محسوب می‌شوند.

شرکت سایپا قصد دارد تا اطلس را در دو تیپ و چهار نسخه S، L، G و E عرضه کند. تفاوت تیپ‌ها در امکانات رفاهی و ایمنی آن‌ها قرار دارد و از جهت ظاهری، مهمترین تمایز آن‌ها در تفاوت یا همرنگ بودن رنگ سقف با بدنه و ملحقات رنگی است. تیپ‌های S و G به گیربکس ۵ سرعته دستی مجهز شده‌اند و تیپ‌های L و E به گیربکس CVT مجهز هستند.

نوشته ماشین اطلس سایپا با پلاک گذرموقت در خیابان های تهران + عکس اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992