پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی ون سانری جک: تجربه‌ای متفاوت با محصول تجاری جک در ایران

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، بازار خودروهای تجاری در ایران از کمبود محصولات خوب و با کیفیت رنج می‌برد و با محدودیت‌های مختلف در عرضه، بازار ملتهب و تشنه‌ای را ایجاد کرده است که آماده استقبال از محصولات بوده و منتظر عرضه‌های جدید است. در این بین، یکی از محصولات بازار ون‌های تجاری ایران محصول شرکت آرین پارس موتور، یعنی ون سانری جک است. این ون، که در داخل کشور مونتاژ می‌شود، با طراحی قابل قبول خود، توانسته است به جایگاه مناسبی در بین مشتریان دست یابد و در نبود محصولات اروپایی و کره‌ای عرض اندام کند. در این مقاله، به بررسی و معرفی این خودرو خواهیم پرداخت.

 

معرفی ون سانری جک: طراحی متفاوت با الهام از مرسدس بنز اسپرینتر

ون سانری جک، در بخش طراحی الهام گرفته از یکی از خودروهای محبوب مرسدس بنز، یعنی اسپرینتر است. این خودرو با نگاه اولیه‌اش ممکن است شما را به خاطر محصولات مرسدس بنز بیاورد، اما در واقعیت، ون سانری جک با طراحی خود بسیاری از رقبای البته محدود موجود در بازار ایران را پشت سر می‌گذارد.

 

 

کیفیت مناسب در ون سانری جک

یکی از نکات برجسته در ون سانری جک، کیفیت نسبتا مناسب آن است. با ارتفاع ۱۹۰ سانتی‌متری خود، ون سانری جک به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به خم شدن، درون آن قرار بگیرید و حتی قدم بزنید. این نکته، در خودروهای دیگری که در بازار یافت می‌شوند، به این راحتی دیده نمی‌شود.

 

ون سانری جک با ظرفیت ۱۶ نفری و مزایای آن

ون سانری جک با ظرفیت ۱۶ نفره طراحی و تولید می‌شود. البته، این خودرو قابل سفارش با ظرفیت ۱۴ نفره نیز موجود است که تفاوتی اساسی در ابعاد و سیستم داخلی خود به همراه ندارد. این مزیت به شما امکان می‌دهد از ون سانری جک بهره‌وری نمایید و آن را به عنوان جایگزینی مناسب برای مینی بوس ها در سرویس مدارس و تورهای داخلی استفاده کنید.

ون Sunray با ابعاد کلی ۲۶۴۵ * ۲۱۰۰ * ۵۹۹۰ و ابعاد داخلی ۱۸۶۰ * ۱۸۵۰ * ۳۵۱۵ می‌باشد. این ون با بیشترین فضای کاربردی که در این زمینه وجود دارد، از رقبای خود بهتر عمل می‌کند. ون Sunray دارای دو در در جلو و یک در کشویی برقی و خودکار با ابعاد (طول/ارتفاع) ۱۵۳۵ * ۱۰۲۰ در بدنه است که به مسافران به شدت کمک می‌کند. این ون وزن خالصی به وزن ۲۸۷۰ و وزن مجاز ۴۰۰۰ کیلوگرم دارد.

 

ون جک سانری

 

 

مشخصات فنی ون جک سانری

مدل موتور ون Sunray به صورت HFC4DE1-1D می‌باشد که یک موتور چهار سیلندر خطی است. حجم آن ۲۷۴۶ سی سی است و حداکثر قدرت آن ۱۴۷ اسب بخار و ۳۲۰۰ نیوتن متر است، با حداکثر گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر در بازه‌ی سرعت ۱۸۰۰ تا ۲۶۰۰ دور در دقیقه. موتور Sunray توانسته است استاندارد آلایندگی یورو ۵ را بدست آورد.

گنجایش باک وقود Sunray 8.1 لیتر گازوئیل است و دارای حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت است. استفاده از ون Sunray به ویژه در مناطقی که استفاده از سوخت بنزین ممنوع است، بسیار مهم است. گیربکس این خودرو از نوع LC6T32 است که در کیفیت و قدرت خود بسیار خوب عمل می‌کند.

 

جدول مشخصات فنی ون سانری

 

 

مدل خودرو جک سانری
مدل پیشرانه چهارسیلندر دیزلی خطی /HFC4DE1-1D
استاندارد آلایندگی Euro 5 EEV
حجم موتور(cc) ۲۷۴۶
نوع Common Rail + DOC+SCR
قدرت مجاز (hp) ۳۲۰۰@۱۴۷
گشتاور مجاز (nm) ۱۸۰۰-۲۶۰۰@۳۵۵
بیشترین سرعت (km) ۱۳۰

 

 

فضای داخلی ون سانری جک

 

 

امکانات و تجهیزات ون سانری جک

سیستم تعلیق ون Sunray در جلو از نوع مک فرسون مستقل و در عقب از نوع فنر شمسی فولادی استفاده می‌کند. ترمز ون Sunray از نوع روغنی است و دارای ترمزهای کمکی ABS+EBD+ESC می‌باشد. ترمزهای جلو و عقب ون Sunray از نوع دیسکی هستند و این خودرو همچنین دارای ترمز خفه کن می‌باشد.

ون Sunray به دسته‌ی فرمان و کلاچ هیدرولیکی مجهز شده است. همچنین این خودرو دارای شیشه بالابر برقی، درب کشویی، چراغ رانندگی در روز، و چراغ جلو اتوماتیک است. تنظیم آینه‌های جانبی نیز به صورت برقی انجام می‌شود.

تهویه مطبوع در ون Sunray برای سرنشینان جلو و عقب فراهم شده است. صندلی‌های عقب قابل تنظیم و پشتی آنها قابل تنظیم است. همچنین سیستم گرمایش مجزا برای سرنشینان جلو و عقب وجود دارد. این خودرو همچنین دارای کیسه هوای ایمنی برای سرنشین جلو و راننده، سیستم صوتی رادیو و USB، پله کمکی برقی، کنترل کروز، مه شکن عقب و کابین تقویت شده و ایمن است.

 

جک سانری

 

 

گارانتی ون سانری جک در ایران

ون سانری جک توسط شرکت آرین دیزل مونتاژ می‌شود و دارای ۲ سال گارانتی ۴۰ هزار کیلومتری است. شرکت به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه خرابی یا نقصی در خودرو، می‌توانید از خدمات پس از فروش شرکت استفاده کنید.

نوشته بررسی ون سانری جک: تجربه‌ای متفاوت با محصول تجاری جک در ایران اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992