پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به قیمت مینی ون سوبا M4 در بازار آزاد + جدول قیمت تیرماه ۱۴۰۲

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، محصول جدید و لوکس شرکت فردا موتورز با نام سوبا M4، پس از گذراندن مراحل قانونی، پلاک ملی را دریافت کرده و در حال حاضر به بازار کشور وارد شده است.

بر این اساس خودرو سوبا M4 به نمایشگاه‌ها و همچنین پلتفرم‌های آگهی در اینترنت راه پیدا کرده است و به عنوان یک خودرو جدید با قیمت‌های نسبتا بالایی در بازار آزاد عرضه می‌شود.

قیمت کارخانه‌ای این محصول فردا موتورز در حال حاضر ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است و قیمت آن در بازار آزاد از ۲,۶ تا ۲,۹ میلیارد متغییر است.

 

جدول قیمت سوبا M4 محصول فردا موتورز در بازار آزاد تیرماه ۱۴۰۲

 

مدل رنگ بدنه کارکرد قیمت
۱۴۰۲ سفید بدون رنگ صفرکیلومتر ۲٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۲ مشکی بدون رنگ صفرکیلومتر ۲٬۷۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۲ مشکی بدون رنگ صفرکیلومتر ۲٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۲ سفید بدون رنگ صفرکیلومتر ۲٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۲ سفید بدون رنگ صفرکیلومتر ۲,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 

 

سوبا M4 محصول فردا موتورز

 

 

نگاهی به سوبا M4 محصول فردا موتورز

این محصول در دسته مینی ون‌ها قرار می‌گیرد و با مشخصات فنی مناسب و امکانات و تجهیزات قابل توجه، به عنوان یک خودروی لوکس تولید شده توسط شرکت خودروسازی فردا، با نام سوبا M4 معرفی شده است.

محصول جدید شرکت فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تهران سال ۱۴۰۱ به بازار ایران معرفی شد. این مینی ون، دانگ‌فنگ فورثینگ u tour نام دارد که در ژانویه ۲۰۲۲ به طور رسمی معرفی شد و تازه‌ترین محصول این شرکت است که به بازار عرضه شده است.

بازار مینی‌ون‌ها در مناطق جنوب شرق آسیا بسیار پرطرفدار است. به همین دلیل، شرکت‌های خودروساز چینی، کره‌ای و ژاپنی انواع ون‌ها و مینی‌ون‌ها را در محصولات خود قرار می‌دهند. با این حال، مشتریان ایرانی تاکنون علاقه‌ای به خرید مینی‌ون نداشته‌اند. شرکت فردا موتورز با عرضه مینی ون سوبا M4 به بازار ایران، قصد دارد سلیقه مشتریان را تغییر دهد.

 

سوبا ام ۴

 

 

مشخصات فنی سوبا ام ۴

سوبا ام ۴ یک خودروی استاندارد با ظرفیت ۷ نفر است که به تنهایی به عنوان یک خودروی خانوادگی لوکس و تشریفاتی شناخته می‌شود. این خودرو نه تنها برای رانندگی از ویژگی‌هایی مانند ۱۹۵ اسب بخار قدرت، ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور، جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه و فضای کاربردی بیشتری برای مسافران برخوردار است، بلکه به شیوه‌ای لوکس نیز ارائه می‌شود. در خودروی سوبا ام ۴، مسافران صندلی‌های ردیف دوم هم می‌توانند از تنظیم برقی صندلی‌ها، سردکن و گرمکن استفاده کنند و همچنین یک میز تاشویی در جلوی خود دارند. در ردیف سوم نیز، مسافران دارای پنل تهویه مستقلی هستند و ویژگی‌هایی مانند چرم کاری، شارژر تلفن همراه و … در این بخش نیز موجود است.

نوشته نگاهی به قیمت مینی ون سوبا M4 در بازار آزاد + جدول قیمت تیرماه ۱۴۰۲ اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992