پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۶ خرداد ۱۴۰۳

فیس لیفت پر فروش‌ترین محصول BYD

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، BYD Song Plus Champion Edition در دو نوع EV و PHEV در بازار چین عرضه شد. این مدل در حقیقت فیس لیفت شاسی بلند محبوب و معروف Song Plus است که یکی از پر فروش‌ترین شاسی بلندهای BYD محسوب می‌شود.

طراحی بی‌وای‌دی سانگ پلاس از Ocean X الهام گرفته شده و چراغ‌های جلو نیز به Seal شباهت دارد. نمای رو به رو نسخه الکتریکی بی‌وای‌دی سانگ پلاس مانند تمام خودروهای این کلاس بسته و پوشیده است در حالیکه نسخه PHEV از ورودی هوا افقی که با سپر یکپارچه شده و طرحی اسپرت دارد بهره می‌برد تا آن را متمایز کند. نسخه الکتریکی بی‌وای‌دی سانگ پلاس از نظر ابعاد ۴۷۸۵ میلی‌متر طول، ۱۸۹۰ میلی‌متر عرض، ۱۶۶۰ میلی‌متر ارتفاع و نسخه پلاگین هایبرید ۴۷۷۵ میلی‌متر طول، ۱۸۹۰ میلی‌متر عرض، ۱۶۷۰ میلی‌متر ارتفاع دارد. فاصله بین دو محور هر دو نمونه ۲۷۶۵ میلی‌متر است.

نسخه الکتریکی بی‌وای‌دی سانگ پلاس از یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که ۲۰۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و تریم قدرتمندتر این نمونه ۲۱۸ اسب‌بخار قدرت دارد. این موتور نیروی خود را از باتری ۷۱ و یا ۸۷ کیلووات ساعت می‌گیرد که در حالت فول شارژ به ترتیب ۵۲۰ و ۶۰۵ کیلومتر برد مسافت خواهد داشت.

 

نمونه پلاگین هایبرید از پیشرانه ۱٫۵ لیتر تنفس طبیعی با ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت و موتور الکتریکی با ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت استفاده می‌کند. برای این مدل نیز دو باتری در نظر گرفته شده که برد مسافت ۱۱۰ و ۱۵۰ کیلومتر را در حالت فول برقی تامین می‌کند.

طراحی کابین بی‌وای‌دی سانگ پلاس بسیار ساده است و تنها نمایشگر بزرگ ۱۵٫۶ اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی که قابلیت چرخش دارد به عنوان یک المان جذاب در مرکز داشبورد دیده می‌شود. نمایشگر دیجیتال پشت فرمان، فرمان سه شاخ، سلکتور کریستالی گیربکس، سیستم اتصال DiLink و تهویه مطبوع دو نقطه‌ای از دیگر ویژگی‌های این کابین به حساب می‌آید.

نسخه برقی بی‌وای‌دی سانگ پلاس با باتری پایه ۲۳٫۷۰۰ تا ۲۶٫۵۰۰ قیمت دارد و باتری بزرگتر آن نیز ۲۹٫۳۰۰ دلار قیمتگذاری شده است. BYD برای مدل پلاگین هایبرید نیز بنا به تریم برای باتری پایه ۲۲٫۳۰۰ تا ۲۳٫۷۰۰ دلار و برای باتری قدرتمندتر ۲۵٫۱۰۰ تا ۲۶٫۵۰۰ دلار دریافت می‌کند.

نوشته فیس لیفت پر فروش‌ترین محصول BYD اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992