پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

چهارشنبه , ۲ خرداد ۱۴۰۳

گزارش تصویری از غرفه پادرا دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، بیستمین نمایشگاه بین المللی خودروهای سبک و سنگین در تاریخ ۲۳ خردادماه در شیراز برگزار شده و به مدت چهار روز ادامه دارد. علاقه مندان از ساعت ۱۷ الی ۲۲ می توانند با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های شهر شیراز، از غرفه های مختلف تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو بازدید کنند.

نمایشگاه شیراز پس از چند سال، نخستین رویداد خودرویی کشور به حساب می آید که خودروهای وارداتی نیز در آن به عرضه درآمده اند. خودروسازان و واردکنندگان متعددی در این نمایشگاه حضور یافته اند که از جمله آن ها می توان به بهمن موتور، شایان دیزل، زامیاد، گروه ماموت و … اشاره کرد.

 

غرفه پادرا دیزل در نمایشگاه شیراز

 

صنایع خودروسازی پادرا یا همان پادرا دیزل نیز با دو دستگاه پیکاپ تاگا و کشنده های وارداتی قدرتمند DAF FX و TATRA پا به نمایشگاه گذاشته است.

 

پیکاپ تاگا به سیستم AWD مجهز بوده و از موتور توربوشارژ ۱.۸ لیتری استفاده می کند و ۲۳۰ اسب بخار قدرت و حدود ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ های خودرو انتقال می دهد. ای ماشین به سیستم تعلیق عقب شمش مجهز بوده و شامل تجهیزات و امکانات ایمنی و رفاهی متعدد از جمله کروز کنترل می شود.

 

از طرف دیگر، کشنده ۶×۶ تاترا یک محصول منحصربه‌فرد در بازار خودروهای سنگین به حساب می‌آید که موتور آن توسط شرکت داف ساخته شده است. این پیشرانه ۱۳ لیتری ۶ سیلندره خطی از نوع توربودیزل بوده و ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس خودرو محصول کمپانی ZF بوده و قوای محرکه را به هر ۶ محور انتقال می‌دهد.

نوشته گزارش تصویری از غرفه پادرا دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲ اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992