پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=45526

حميدرضا نيکدل، رئيس اتحاديه فروشندگان کاغذ و مقواي تهران:
کاغذ تحرير باز هم ارزان مي‌شود

رئيس اتحاديه فروشندگان کاغذ و مقواي تهران با اشاره به ادامه روند ارزاني کاغذ تحرير گفت: پيش‌بيني ما اين است که کاغذ تحرير تا ۱۰۰هزار تومان ديگر در بازار با کاهش قيمت مواجه خواهد شد.

حميد نيکدل، رئيس اتحاديه فروشندگان کاغذ و مقواي تهران با اشاره به روند کاهشي قيمت کاغذ در بازار آزاد گفت: با کاهش ۲۰۰ هزار توماني قيمت کاغذ تحرير در هفته هاي گذشته بخشي از خريداران وارد بازار مي شوند و بازار روال عادي خود را طي مي کند، خريد و فروش انجام مي شود و به نظر مي رسد که روند کاهشي قيمت ادامه دارد.

وي ابراز کرد :پيش بيني ما اين است که با توجه به اختصاص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ توماني و کاهش جهاني قيمت کاغذ باز هم بندي ۱۰۰ هزار تومان کاهش قيمت را تا پايان تابستان تجربه کنيم، چرا که هم عرضه افزايش پيدا کرده است و هم محموله هاي جديدي در راه هستند.

نيکدل در پاسخ به اين پرسش که اخيراً کشف برخي از محموله هاي کاغذ احتکار شده اين نگراني را ايجاد کرده است که با اختصاص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان باز هم پاي سلطان هاي کاغذ به بازار باز شود، گفت: حجم محموله هاي کشف شده بسيار ناچيز بوده است، همين حالا برخي از چاپخانه ها ماهي يک هزار و ۲۰۰ بند مصرف کاغذ دارند، بنابراين کشف ۱۰ بند کاغذ موضوعي جدي نيست.

وي با بيان اين مطلب که کاغذ تنها کالايي است که قاچاق ندارد، گفت: در گذشته نيز برخي که سابقه فعاليت در بازار کاغذ را نداشتند به اميد سوءاستفاده وارد اين بازار شدند و دلار ۴ هزار و ۵۰۰ توماني دريافت کردند و فساد ايجاد شد.

نيکدل در پايان از کاهش قيمت کاغذ A۴ و کاغذ گلاسه و مقواي ايندربورد خبر داد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992