پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳

واردات خودروهای کارکرده در مجلس به رای گذاشته خواهد شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، سرپرست موقت وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی که اعلام کرد طرح ورود خودروهای استعمالی به زودی در جلسه عمومی مجلس به رای‌گیری خواهد رسید، به ادامه افت قیمت‌های خودرو اشاره کرد و افزود: قیمت خودروها همچنان در حال کاهش است.

 

سید مهدی نیازی در گفت‌وگویی در کنار یک بازدید در مورد وضعیت نهایی تصویب طرح ورود خودروهای دست دوم اعلام کرد: جلسات تخصصی درباره طرح ورود خودروهای استعمالی در مجلس برگزار شده است و به زودی در جلسه مجلس مطرح و به رای‌گیری خواهد رسید؛ اگر این طرح به رای آید و تصویب نهایی شود، ما آمادگی کامل برای اجرای آن را خواهیم داشت.

 

مدیرعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: ورود خودروها بر اساس فرآیند معمول در حال پیش‌روی است. نسبت به سفارش‌های ثبت شده و تامین ارزی انجام شده، تعداد مناسبی خودرو در گمرک قرار دارد که در حال پیش‌برد مراحل تخصیص است. بر اساس گزارش ارائه شده، در حال حاضر ۱۰۰۰ دستگاه در مرحله ترخیص هستند.

 

وی درباره موضوع قیمت خودرو در بازار نیز بر ادامه افت قیمت‌ها تاکید کرد و بیان کرد: خوشبختانه روند کاهش قیمت خودرو در بازار در حال پیش‌روی است و همچنان کاهش خواهد یافت.

 

این مقام مسئول اعلام کرد: برنامه ما این است که عرضه خودروهای داخلی افزایش یابد؛ همچنین عرضه خودروهای وارداتی سریع‌تر انجام شود و در مورد ورود خودروهای دست دوم نیز همانطور که گفته شد، آمادگی کامل داریم؛ به این ترتیب دیگر هیچ مشکلی در مورد قیمت خودروها وجود نخواهد داشت.

 

نیازی در انتها پیش‌بینی کرد: برآورد ما بیان می‌کند که روند کاهش قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه خواهد داشت.

نوشته واردات خودروهای کارکرده در مجلس به رای گذاشته خواهد شد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992